Zeg het maar dames en heren! Wat mag er zeker niet missen bij jou in de koffer als je op vakantie gaat?:vak02:
Wat bij mij zeker niet mag missen is het geld, de tickets en paspoort
want de rest kan ik daar iig altijd nog kopen mocht ik iets vergeten zijn
maar dat is vanzelf sprekend dus ik ga voor mijn oplader van mijn mobiel
dat check ik altijd 3x of ik die wel zeker mee heb!
Voor de volgende keer dat ik mijn koffer moet inpakken zal ik eens op dit lijstje kijken :vak02: want daar ben ik ongeloofelijk slecht in neem altijd teveel dingen mee die onbelangrijk zijn en vergeet vaker de belangrijke dingen zoals 2 jaar geleden mijn fotocamera!! dom dom dom
:dag:
in mijn koffer mag zeker niet missen:
chocola (voor de familie)
1 paar lekkere schoenen (1 paar aan)
1 setje nette kleren (aangezien ik al 1 keer onverwachts naar een bruilofd moest en 1 keer onverwachts naar een besnijdenis feest en 1 keer bayram)
1 wc rol (ga dat niet doen met water)
foto toestel
opladers telefoons
een warm vest
geld
natuurlijk mijn kleding en make up
zonne bril
woordenboek nl-tr
leesboek
mp3 speler
dat is waar ik zo even op kom…
@mutlu…is het niet handiger om daar gewoon n rol wc papier te kopen…?
in mijn koffer mag niet ontbreken:
drop
stroopwafels
bruin brood
afbak broodjes
:dag:
Hmmm daar moet ik eens goed over nadenken
heb ook nog niet zoveel ervaring als jullie natuurlijk.
[ul]
[li]idd oplader voor GSM[/li][li]klein schaartje/nagelknipper/pincet (komt altijd voor de zotste dingen van pas)[/li][li]lippenbalsem[/li][li]cadeautje(s)[/li][li]haardroger[/li][li]leesvoer[/li][li]schoenen (altijd overdreven veel)[/li][li]Turks woordenboekje[/li][li]medicijnen[/li][/ul]Hmmm ik denk vast wel aan nog iets.
Nu krijg ik zin om te pakken maar dat mag ik van mezelf pas één maand op voorhand beginnen doen
[ul]
[li]Chocolade voor anne en stroopwafels voor askim[/li][li]Lingerie ;)[/li][li]Laptop[/li][li]Fotocamera[/li][li]Bikini[/li][li]Zoveel mogelijk kleding hahahah[/li][li]Natuurlijk paspoort pinpas contant geld en telefoon[/li][li]Make up[/li][li]Adaptors voor telefoon en laptop[/li][li]Luiers voor de kleine en haar zalfjes[/li][/ul]Een hoop dingen zoals parfum Deo muziek douche gel tandenborstel heb ik daar al standaard staan wel zo makkelijk…
filiz dan heb ik er gelijk 4 dus vandaar dat ik altijd maar gewoon 1 rol meeneem kom ik precies mee uit en hoeft het daar niet te blijven liggen
tessa dat heb ik ook een heleboel van dat soort spullen liggen daar, dus hoef ik mooi niet meer mee te nemen!
niemand noemt condooms waarom niet veilig is tog goed!!!
ja maar die zijn ook gewoon in tr verkrijgbaar