Spullen Die Je Zeker Niet Mag Vergeten Mee Te Nem

Hee allemaal :stuck_out_tongue:

Ik ga pas 10 juli op vakantie maar ik ben al helemaal bezig met de voorbereidingen. Ik ben altijd bang dat ik dingen vergeet mee te nemen en daarom vraag ik aan jullie of jullie tips hebben van spullen die ik absoluut niet mag vergeten!!!
Ik wil namelijk niet voor de verrassing komen te staan in Alanya dat ik belangrijke zaken vergeten heb. :rolleyes:

Alvast bedankt!!!

groetjes Linda

hey

Wat ik al eens vergeten ben:

• Hoofddeksel
  • Zonnebril
  • Haarrekkertjes :slight_smile: (daar stond ik dan: mĆ©gawarm en lang haar (los)… :angry:

Verder zou ik genoeg spullen meenemen om te verfrissen, bikini ! Tandenborstel :smiley: enneuh, verder even denken :wink:

Groetjes en alvast een goede reis !

een paar handdoeken. want de handdoeken worden in niet alle hotels om de dag verwisseld maar in de meeste wel.

ik vergat de afgelopen vakantie een gewoon t-shirt mee te nemen.
toen ik uiteindelijk verbrand was, had ik niks om aan te doen bij het zwembad.
zo een pijn gehad… :huh: ik vergeet nooit meer een t-shirt mee te nemen hoor!!

groetjes

filiz

Hai…

Wat ik altijd bij me heb is een reis-strijkijzer…in je koffer blijft niet alles netjes en keukels in je kleding is niet echt fijn…toch…!!! B)

**Een t-shirtje kan je daar ook gemakkelijk kopen voor een paar euro :lol: **

Ik zou vooral niet te veeeel meenemen!!!
Klinkt stom en doe het zelf elke keer weer met 19 kilo al op de heenreis aankomen :wacko: maar alles is zooo goedkoop dat je op de vele bazars jezelf toch niet in kunt houden om te kopen. En wat je mist altijd bij kunt kopen. Mijn tip: neem een beetje lege ruimte mee in je koffer…

En maak gewoon nu al een lijstje…en schrijf er elke dag wat bij wat je tegenkomt…

groetjess

Dat is waar. En dikke kleren hoe je ook niet mee te nemen :smiley:

paar korte broeken,t-shirts,sokken?,slippers,onderbroeken is al genoeg!

Neem je rijbewijs mee, zelfs indien je niet van plan bent om een auto te huren. Sommige verhuurders van fietsen, scooters en bootjes houden namelijk een identiteitsbewijs bij tijdens de periode van de huur. En het is niet echt verstandig om je paspoort in pand te geven.

een 2e bikini, erg vervelend als je bikini stuk springt… :wink:

oplader van gsm…vervelend als je er zonder telefoon zit :o

groetjes

filiz

*Scheermesjes… en scheerschuim!!!
*Spel kaarten voor saaie momenten
*schaar om de kaartjes van je nepkleding te knippen :wink:

• genoeg belwaarde op je gsm :wink:
  • een grote valies waar nog plaats over is :lol:
  • een boek of zo ?

en nog es verder denken :stuck_out_tongue:

Hee

bedankt voor de handige reacties er staan handige tips bij :smiley:

Groetjes Linda

ZONNENBRAND naartuurlijk en
MONEY
PASPOORT
Medicijnen als je dat gebruikt. Misschien als je zeker van je wel wil zijn vraag de medicijnen die je gebruikt een beschrijving van in het engels en wat ze als vervangbaar middel kunnen geven.
Inentingen boekje als je dat hebt/ ik heb zelf namelijk nooit voor turkije inentingen gehaald. Ik ga nu in de zomer naar egypte maar nu doe ik het wel.
Tetanus/ Hepatites A

Ik weet niet of je er wat aan hebt :stuck_out_tongue:

handig voor mijn vakantielijst. ga zo beginnen met overschrijven, misschien staan hier nog wat nuttige dingen

Op de volgende site www.meenemen.nl kan je van te voren je bagagelijst samenstellen, zodat je niets kan vergeten.
Succes :smiley: :smiley: :smiley:

Hee kopje thee,

das nog eens handig, bedankt voor de tip zal de site zeker eens gaan bezoeken :stuck_out_tongue:

groetjes Linda

Die site is idd heel erg handig…
heb m de laatste keer toen ik op vakantie ging ook gebruikt…
Er staat eigluk alles bij…dusss wat kun je nog vergete?? :stuck_out_tongue:

groetjes yvonne

Schiet me er eentje juist binnen, niet dat het noodzakelijk is maar vorig jaar hebben ik en mn vriend een onderwatercamera meegedaan! levert hƩƩl mooie foto’s op! en lachen doen we nog altijd :lol: