Ik ga pas 10 juli op vakantie maar ik ben al helemaal bezig met de voorbereidingen. Ik ben altijd bang dat ik dingen vergeet mee te nemen en daarom vraag ik aan jullie of jullie tips hebben van spullen die ik absoluut niet mag vergeten!!!
Ik wil namelijk niet voor de verrassing komen te staan in Alanya dat ik belangrijke zaken vergeten heb. :rolleyes:
ik vergat de afgelopen vakantie een gewoon t-shirt mee te nemen.
toen ik uiteindelijk verbrand was, had ik niks om aan te doen bij het zwembad.
zo een pijn gehad⦠:huh: ik vergeet nooit meer een t-shirt mee te nemen hoor!!
Ik zou vooral niet te veeeel meenemen!!!
Klinkt stom en doe het zelf elke keer weer met 19 kilo al op de heenreis aankomen :wacko: maar alles is zooo goedkoop dat je op de vele bazars jezelf toch niet in kunt houden om te kopen. En wat je mist altijd bij kunt kopen. Mijn tip: neem een beetje lege ruimte mee in je kofferā¦
En maak gewoon nu al een lijstjeā¦en schrijf er elke dag wat bij wat je tegenkomtā¦
Neem je rijbewijs mee, zelfs indien je niet van plan bent om een auto te huren. Sommige verhuurders van fietsen, scooters en bootjes houden namelijk een identiteitsbewijs bij tijdens de periode van de huur. En het is niet echt verstandig om je paspoort in pand te geven.
ZONNENBRAND naartuurlijk en
MONEY
PASPOORT
Medicijnen als je dat gebruikt. Misschien als je zeker van je wel wil zijn vraag de medicijnen die je gebruikt een beschrijving van in het engels en wat ze als vervangbaar middel kunnen geven.
Inentingen boekje als je dat hebt/ ik heb zelf namelijk nooit voor turkije inentingen gehaald. Ik ga nu in de zomer naar egypte maar nu doe ik het wel.
Tetanus/ Hepatites A
Die site is idd heel erg handigā¦
heb m de laatste keer toen ik op vakantie ging ook gebruiktā¦
Er staat eigluk alles bijā¦dusss wat kun je nog vergete??