tip voor iedereen, kijk eens op de site www.meenemen.nl.
hier staan handige tips voor wat je mee kan nemen op vakantie. ook kan je zelf een lijst samenstellen met van op jou van toepassing is. zo weet je zeker dat je niks vergeet!
Wij hebben jaren geleden al een lijst gemaakt met de dingen die we altijd meenemen. Gewoon in een excell-bestandje. Kun je dan ook dingen inzetten die je nog van te voren doen moet.
Elk jaar uitdraaien, meenemen met de koffers inpakken en klaar.
Soms komen er dingen bij, en als je die het jaar erop weer wilt meenemen dan komen ze op de lijst te staan.
Staan er dingen op die overbodig waren dan gaan ze eraf :rolleyes: !! Logisch toch!
Maar het is wel makkelijk om met deze pagina een lijst te maken om mee te beginnen.
Heb verschrikkelijk gelachen over sommige dingen die erop staan(Je echtgeno(o)t(e), opa en oma, iemand voor de post(niet inpakken!!! :lol: , en ga zo maar door
Ach de koffers mogen weer bijna naar beneden, JOEPIE
Annemiek
Hihi ik zag er inderdaad ook een paar grappige dingen tussenstaan. Vond het alleen zo’n lange lijst dat ik in het midden maar gestopt ben met lezen. Maar voor mij inderdaad wel een oplossing, vergeet ieder jaar minstens wel een paar dingen…
Mijn koffer staat me iedere keer dat ik op zolder komt ook al zo toe te glimlachen, geloof dat 'ie graag weer aan het werk wil
Heb met m’n verjaardag een heel mooie roze gehad, wil 'm graag uitproberen!!
Altijd handig, ik heb ook nogal eens de neiging dingetjes te vergeten, toch niet zo handig als je voor bijna een half jaar weggaat. Gelukkig kom ik binnen een maand een paar dagen terug, dus dan zou ik dan nog wat mee kunnen nemen…