Ben erg benieuwd naar wat jullie hebben meegenomen voor jullie Askim of evt jullie schoonouders .
Ben zelf 3 jaar met mijn Askim en heb al het ene en andere meegenomen ,maar soms is het best lastig om weer eens wat nieuws te verzinnen.
Ik had hem al eens een nieuwe mobile gegeven , en een laptop (hahah was in eigenbelang ook natuurlijk he ) want dan kan die lekker iedere x op ze laptop met mij msnen in de wintermaanden !
Als ze familie weer weet dat ik kom , dan vragen ze eigenlijk vaak of ik Chocolade meeneem .
En ook Hollandse kaas vinden ze erg lekker !
En onze stroopwafels kunnen ze niet vanaf blijven hahah ze zijn ook erg gek op zoetigheid he !
Ben benieuwd wat jullie soms meenemen …
Want het is toch altijd weer leuk om van andere tehoren wat hun meenemen en Helpt ons weer op nieuwe ideeen
Dus ik hoop graag van jullie wat te horen , Veel liefs Anita
Ik ben net terug van me askim en had natuurlijk ook een kadootje meegenomen!
Ik had bij de kruidvat een knuffelbeertje laten maken, hij had een t-shirtje aan met mijn foto er op en de tekst ‘hug me, when you miss me!’ er boven.
Hij vond het (gelukkig) helemaal geweldig en lief:D
Oh ik zou bij mijn vriend echt niet met een knuffelbeertje aan hoeven komen en dan zeker niet met die tekst erop
Misschien zijn wij daar te oud voor,als ik zoiets zou krijgen zou ik het niet weggooien maar ergens onder in de kast opbergen.
Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk
Ik geef/gaf meestal de standaard dingen;
shirts, chocolade, voetencreme,iets voor in zijn huis.
Ach en de laatste tijd neem ik niets meer mee want ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet geven. Een laptop of mobiel dat gaat me echt te ver om dat te geven.
Ik hoop dat op korte tijd alles wat van mij is sowieso van hem is (tot op zekere hoogte dan)
En ik weet dat ik hem daar echt blij mee maak , want je weet het turkse gebruik hahah als je thuis komt dan hup je schoenen aan , en dan gaan de pantoffels aan dus ik kwam ik op zijn favoriete club Bestiktas en ze komen maar 12,50 euro nou dat valt ook weer mee toch !!