We hopen met je mee George!
Zouden we dan eindelijk eens een keer een Singha’tje kunnen drinken in Thailand ???
Ik irriteer me regelmatig aan Tuk Tuk en Taxi chauffeurs die roepen: ‘‘Sir you want Tuk Tuk’’?
Vooral op Khao San Road was het heel irritant, dus ga volgens jaar richting Sukhumvit, daar heb je er minder last van.
Maar in bv Koh Phi Phi, heb je dat soort dingen nietlol2
Op Sukhumvit heb ik bijna geen tuktuk gezien verleden jaar. Maar ik vind het geen leuke buurt. in plaats van tuk tuk hoor je massage, massage.
Wat ik irritant vond waren de indiase maatpakverkopers die je een hand geven en niet meer loslaten.
Klopt ja over die Indiaanse verkopers, sleuren je zo mee hun winkel in.
Ach op een gegeven moment hoor ik de Tuk Tuk chauffeurs etc niet eens meer. Wat de heren pak verkopers betreft die negeer ik echt gewoon hoor. Is niet zo netjes dat weet ik maar aan de andere kant het blijkt wel de meest makkelijke en relaxte manier te zijn.
hello sir!
you want suit?
u look very very handsome…i make special price for you…
haha…
zolang ze me niet aanraken kan ik er alleen maar om lachen
jeroen
Tsja,ik wordt er ook dagelijks aangesproken hier in Koh Samet!!
Vanmorgend nog toen ik met de brommer ff aan de kant stond,toen zegde er iemand van de locals,you want boem boem??have good lady for you!!
Mijn vriendin stond vlak naast mij toen de man de vraag aan mij stelde!!
Afwimpelen met de glimlach,en rustig mijn sigaretje voort gerookt.
Waar ik me aan ergerde was vooral in Bangkok, die mooi aangeklede oudere vrouwtjes met zo´n… uit hout gesneden grote kikker waar ze met een stuk hout overheen schoven waardoor er een soort kwaakgeluid uit komt.
Die vrouwen liepen in grote hoeveelheden door de straten en liepen het liefste nog achter je aan of bleven bij je tafeltje staan. Als je na de 10e, aan de 11e geen aandacht geeft lopen ze nog geirriteerd verder ook…
lol2ik weet precies wat je bedoelt maar je moet voor de gein eens kijken hoeveel mensen er dan toch maar zo’n ding aanschaffen puur en alleen om af te zijn van die vrouwen bij je tafeltjelol2 De aanhouder wint denken ze dan volgens mij,
Ja inderdaad, en het leukste van alles is… 2 minuten later staat er weer een ander aan het tafeltje de aandacht te trekken :o
en hier zijn ze dan lol2lol2
Tja, dat het regent daar kan natuurlijk niemand iets aan doen…behalve Global Warming dan. En dat kunnen we in de schoenen van Al Gore schuiven, want die heeft tenslotte die naam bedacht.
Ben gisterenavond nog eens gepasseerd in Kao san rd,om de 2 meter wordt je aangesproken ofdat ik geen intresse heb in een goede massage!
Als ik dan vriendelijk zeg,heb geen intresse dan staat er al een volgende klaar om de zelfde vraag te stellen aan mijn persoon.
We zijn verleden maand nog in Thailand geweest voor de 4de maal,moesten wel erg lang wachten bij de imigration voordat we in de transitzone belande!!
Er stonden ellelange rijen,en we hadden de indruk dat het één of andere actie was van het imigratie personeel.
grts:Jasper&Wendy
Dan ben je aangekomen op het moment dat er nog veel meer reizigers arriveerden; vooral uit andere Aziatische landen.
Deze Aziatische reizigers komen voornamelijk binnen met een VOA en dat vergt meer tijd.
De volgende keer dat je binnenkomt, kun je je geluk beproeven bij het volgende Immigratie gedeelte: Loop voorbij aan het eerste Immigratie-gedeelte (ca. 150 meter) en zie daar de volgende Immigratie halte.
Het zou natuurlijk kunnen dat het daar net zo druk is, maar meestal is het daar een stuk rustiger.
Nog een tip voor mensen die met hun Thaise partner reizen: De Thaise partner mag aansluiten in de rij voor de “Thaise paspoorten”, maar daar mag ook de buitenlandse partner aanlsuiten. Dit kan een boel schelen.
Of beiden in dit geval gehuwd moeten zijn weet ik niet.
Nou bedankt voor je info ,daar heb ik iets aan!!