Wat is jou favoriete uitgaansgelegenheid in Gümbet en waarom, en welk hote/appartement is een aanrader of juist niet??
Mijn favoriete stap gelegenheid is toch echt de X-bar (sorry lieverd… oke even reclame maken, Pane Vino is the best bar in town!!) en mijn favoriete hotel is Hotel Serhan, gewoon omdat het erg centraal gelegen is, 5 min van het strand en de Barstreet, ze mooie kamers hebben en een heerlijk zwembad en natuurlijk vriendelijk personeel…Bovendien is het betaalbaar…
ja ik ben ook in gumbet geweest en ik vond het helemaal geweldig!!! ik zat in het hotel Grand Iskandil wat eigenlijk verschrikkelijk was maarik ga er 19 juni weer heen omdat ik er een geweldige tijd heb beleefd en om me liefde op te zoeken jeeejjj!!!
x-bar is ook zeker mijn favoriet!!! escape is een beetje saai, die tropische club op de hoek is ook heel leuk!! Halikarnas blijkt een grote flop te zijn maar toch heel duur dus dat raad ik je af, White house in het centrum van bodrum is ook echt heel leuk!! mijn turkse vriend is helemaal gek op zo’n rockdiscotheek in het centrum maar daar kwamen we niet in want die zat vol helaas…
ach je moet gewoon lekker eerst gumbet verkennen en dan een taxi pakken naar het centrum het merendeel is toch gratis!! en als je een wat rijkere turk (ok dit klinkt raar maar die kennen de stad het beste, die hebben ook geld om echt uit te gaan) die bodrum kent aan de haak slaat dan kan hij je heel de stad laten zien!!!
Je bent vorig jaar in Iskandil geweest?heb je die jongen ook daar leren kennen?Ik ben er vorig jaar ook geweest dus vandaar…Dus ken er ook wel wat mensen.
En idd iskandil was niet echt top,maar vond het wel een gezellig hotel.
Ik ga over 3 weekjes weer lekker naar gumbet om mn lieverd te zien!maar niet naar iskandil…
Hotel Grand Iskandil, geweldig, ben er twee jaar geleden met mijn beste vriendinnen naartoe geweest. Inderdaad niet direct een tophotel maar we hebben er echt de tijd van ons leven gehad. Er zaten ook wel een aantal “oudere” mensen die blijkbaar niet meer geld overhadden voor hun Turkijereis (cfr. Iskandil is niet zo’n duur hotel) maar die dan wel tegen ons zaten te schelden over de service enzo. Terwijl wij met onze rood-witte Turkijke-vlag-T-shirts toch wel duidelijk echte Turkije fans waren!
Heb er toen ook een vakantieliefje gevonden maar kon moeilijk converseren met hem, hij sprak niet echt goed Engels. Dus na die vakantie was de liefde over…
X-bar trekt echt ordinaire mensen aan! Ik zeg niet dat jullie dat zijn, maar die keren dat ik er langs liep stonden er echt vréselijke engelse en ierse meisjes in veel te korte rokjes/topjes te dansen. Echt genant.
Da weet ik niet. Weet alleen dat er een heel lekker ding voor de ingang staat die altijd in het Nederlands aan je vraagt als je er langs komt, of je op de fiets bent. :lol:
Wat leukk haha. Kan je ze eens hierop zetten? Zijn broer heeft dat restaurant toch en hij staat altijd aan de deur?
Hij heeft een tijdje in Haarlem gewoont bij fam/kenissen? En hij heeft het idd over of je op de fiets bent gekomen!
Dan moeten we het wel over dezelfde hebben… :redface:
Ik dacht zelfs, dat hij ook nog bij mijn zwager op de filmcamera staat. Ik ga er vanmiddag toch naar toe (achterhoek). Zal zien wat ik kan doen, want ik heb de foto’s alleen nog maar gezien en heb ze nog niet zelf in het bezit. Ga mijn best doen vanmiddag.
Het is niet teveel moeite hoor, wat we waren zoiezo al van plan om naar de achterhoek te gaan vanmiddag. Vind het eigenlijk ook wel eens tijd worden, dat ik ook die foto’s/film zelf in het bezit krijg. Ha ha.
Vond het altijd zo’n grappig jong en bijna iedere avond als we langs hem kwamen, maakte hij wel een praatje met ons. Zodoende heeft hij ons ook 2 x naar binnen gehaald om daar te eten.
Wat is hij van/voor jou dan? Is hij je lover of zomaar een vriend?
Nee hij is eigenlijk eh… Niks van mij…
Mijn vriend werkt wel in Gümbet en zodoende ben ik er al een keer of 6 geweest.
Maar de allereerste keer dat ik in Gümbet kwam, was mijn moeder meteen bij aankomst ziek van de reis en ging ik in mijn eentje alvast een rondje lopen omdat ik zo benieuwd was hoe het eruit zag. We verbleven toen in het magnific hotel en kon dat op een gegeven moment niet meer terug vinden maar wist dat het in de buurt moest zijn.
Toen stond ik dus recht voor het Seray restaurant en vroeg die jongen (Mehmet) dus of hij me even de weg kon vertellen.
Na een praatje gemaakt te hebben nodigde hij mij uit voor appelthee en zodoende heb ik even met hem gezeten.
Naderhand ben ik samen met mijn moeder wat gaan eten en zodoende ‘ken’ ik hem…
Heb hem echter in mijn daarop volgende vakanties niet meer gezien/gesproken…
haha,wat grappig dat jullie het over hem hebben.Ik wist niet dat hij zo heette maar weet wel over wie jullie het hebben.
Ik ben er een xtje of 3 savonds geweest om te eten samen met mijn vriend.1x ging ik er alleen ontbijten omdat mijn vriend moest werken,en toen heb ik leuk gesprekje met hem gehad.En vertelde hij idd dat hij in de wintermaanden in Haarlem verblijft en kreeg ik allemaal gratis koffie en thee van hem.Was wel een beetje raar want de volgende avond ging ik er samen met mn vriend eten en toen zei hij niks tegen me alleen hallo.Ik had t mn vriend verteld.Die zei"haha natuurlijk dat komt omdat ik er nu bij ben"