Uitgaan In Gümbet ...

Hallo dan !

Deze zomer ga ik weer naar turkije!!
Nu naar Gümbet, nu heb ik heel veel reacties gezien op uitgaan in Gümbet, maar weet iemand ook sites van uitgaansgelegenheden aldaar, of foto’s etcetera… lijkt me heel erg leuk!!

Tevens verblijven wij in hotel Eski Cesme. Kent iemand dit? Kan er niets over vinden … ook niet op vakantiereiswijzer… iemand al geweest in dit hotel toevallig???

Groetjes !!

hoi hoi,

je kan misschien op wat msn groepen site’s kijken voor wat foto’s, ook heb ik de site van x-bar hier: www.clubxbar.8m.com
Hij is wel een beetje oud want wordt volgens mij nooit vernieuwd.
voor de rest kan ik je neit helpen. succes, en t is egt toppie daarzo!!!

Aha, naar de site gekeken. Beetje de R&B kant op…
Niks voor ons eigenlijk… :smiley:

Ik las ergens dat er ook een nederlandse bar / disco is?

Ben benieuwd !!

Niemand toevallig iets over het hotel??

Doeiii

Ja klopt, er is een oranje cafe, waar je nl eten kan krijgen en natuurlijk nl t.v. In de nacht is t gewoon een bar waar je uit kan gaan… Ben daar nooit uitgeweest want ben niet in turkije om alleenmaar nl mensen te ontmoeten, maar van een paar jongens hoorde ik dat t super leuk was. Ook kan je via t oranje cafe naar een sensation party op een onbewoond eiland. Is van 5 uur tot 12 uur s’nachts.
X-bar is wel beetje R&B bar maar er zijn nog meer bars waar ze alles draaien, Central bar draaien ze ook veel trance en wat hardstyle… Maar ook gewoon top 40 liedjes om t zo maar te zeggen. Er is een super ruime keuze aan bars, en als je t niet bevalt kan je altijd na Bodrum waar ze nog meer bars en dischotheken hebben. Veel plezier alvast en ik ken je hotel helaas niet, ook al kom ik zo vaak in Gumbet.

groetjes

kijk eens op www.bodrum.pagina.nl hier staat algemene info over bodrum en dergelijke dus ook over uitgaan

Anders moet je ff kijken op http://groups.msn.com/gumbetbars!!

Thanks Tanja :smiley:

Graag gedaan Linda, jouw site is toch de gumbetbar site van NL!!!

Gewoon heen gaan joh…Je ziet vanzelf wel waar je t leukste kan uitgaan…bars zat!!
En Hotel Eski Cesme is wel ok, de ligging is in ieder geval ideaal!!
Groetjes

Nou ja De Site …niet helemaal was wel de bedoeling maar het is toch meer van hetzelfde…Roddels en mannen…hahahhaha

Liefs Linda

Heej Linda,
Ik kan jouw site niet vinden, kun je de link nog een keertje plaatsen, want zoals hij bij Tanja staat doet hij het bij mij iig niet.

Dankjewel!

ik stuur je een uitnodiging…

Liefs Linda

Hallo Linda,

Kan je die link ook even naar mij mailen…bij mij opent ie 'm namelijk ook niet. En ben toch wel nieuwsgierig…

Alvast bedankt!

Groetjes

Iemand toevallig al naar dit hotel geweest ondertussen???

Kan er nog steeds weinig tot eigenlijk helemaal niks over vinden !! :ph34r:

Alle tips zijn welkom !!!

Hey Swing!

Ik ga vanaf 24 juli naar Bodrum en verblijf ook in Eski Cesme! Wanneer ga jij?Heb jij het ook via Peter Langhout geboekt? Ben wel benieuwd naar hoe deze organisatie is, want heb niet zo’n hoge pet op van Peter Langhout. We vliegen ook met Onur Air :frowning: dus daar zie ik best wel tegenop…
Helaas heb ik ook nog nix kunnen vinden over dit hotel, maar als ik meer weet dan laat ik je dit zsm weten!

Groetjes,
Lisette

Wij gaan 2 augustus… voor 15 dagen…
Wij hebben geboekt via D-Reizen met Corendon… zo hadden we het vorig jaar ook. Was wel redelijk…
Ook vliegen met Onur Air… och… dat doet me echt niks hoor. Er zijn zat vliegtuigen waar wat mis mee is… en ik zeg maar… als ik neerstort… dan stort ik neer met me vriend… :slight_smile: En gebeuren er andere dingen… dan heb ik in ieder geval iets te vertellen bij thuiskomst… :smiley:

hoý,

ýk woon zo ongeveer langs eský cesme hotel… Het ýs dýcht býj het uýtgaansgedoe en 5 mýn lopen van barstreet!!!

X wendýe

Ah, gaaf!

Ziet het hotel er nog een beetje uit? :stuck_out_tongue:
Nog twee weekjes… ben heel benieuwd… :unsure:
Maar het is dus wel een jongerenhotel? <_<

Het hotel was goed!!!
Ben vandaag terug gekomen, en jah, je moet weten wat je voor het hotel betaald, bijna niks! Dan kun je natuurlijk ook niet teveel verwachten.
Het eten is lekker, de service is goed en het zwembad is ook heerlijk.
De kamers zijn minimaal, je hebt je bed(den), een spiegel met een stoel en de badkamer… de toiletten zijn over het algemeen op de kamers wel een beetje ranzig… maar net wat ik zeg, het is natuurlijk geen 4 sterren hotel!! Advies, neem daarom zelf lekker je schoonmaakdoekjes mee… beetje handzeep en je komt al een heel eind :smiley: Binnen luttele minuten loop je al op de barstreet… super locatie in ieder geval!!!

Conclusie, zeer tevreden!! Zou zo weer terug gaan!!

Ps. terug gevolgen met Onur Air, super goed! Lekker ontbijtje gehad (gratis) en de vlucht verliep vlekkenloos! Op de heenweg met Transavia, en was kotsmisselijk!!!

Hallo dan!

Gumbet is ons goed bevallen!! Dit jaar gaan we gewoon weer!

We hebben ons oogje laten vallen op Hotel Sunhill, we willen toch iets luxer dit jaar :slight_smile: Wie is er al geweest, ik heb veel recensies gelezen en deze waren goed! Ik ben vooral benieuwd naar de badkamer (schoon?) en ik las dat je veel trappen moet lopen… ligt dit hotel op de berg met de watertorens of valt dat nog wel mee? Want dat was een eind sjouwen zeg :slight_smile: Ik heb er al weer zin in… :D:D

DOEII