Leukste Uitgaansplek/restaurant Gumbet

[SIZE=7] hallo iedereen
ik heb aan iedereen die teminste wil reageren een vraagje dus hier komt de vraag: wat is nou de leukste uitgaansplek of restaurant mag ook allebij van Gumbet?

ik zou heel blij zijn als mensen hierop reageren.

groetjes joline

restaurant tino’s ook wel genoemd tino’s place in gumbet. moet je echt eens gaan eten.
das vlakbij oranje cafe.

groetjes

De leukste uitgaansplek in Gumbet is zeker weten de Central Bar!!
Helemaal toppie!! :smiley:

ik vond escape ook wel leuk in Gümbet. Tenminste toen was er een schuimparty maar niet in de hele disco dus je bleef wel een beetje droog gelukkig.
groetjes karason :smiley:

Hallo,

ik ben echt net terug uit Turkije en ben in Gumbet geweest. Wij begonnen onze avond altijd in cocktailbar Arkan deze zit in het begin van de barstreet. Het was er niet superdruk maar het was er wel relaxed. En er kwam iedere avond een groep breakdancers optreden, die zijn echt goed. Verder is de central bar ook leuk en ik vond persoonlijk de Mystery erg leuk maar dat kwam meer door de barman daar… :wink: Ik hoop dat je er wat aan hebt! Veel plezier daar!

xx Renske

jah ik heb er zeker wat aan

Corner Bar, Smiles, Mermaids, X-bar, Central Bar, Tino’s, Aloha Bar enz enz enz…

hoi!

in Gümbet;

op barstreet; central bar, x-bar, shakers, escape, voor de verandering oranje café (elke maandag sensation feest; voor 25 euro op een boot met BBQ en muziek én onbeperkt drinken op een onbewoond eiland en later weer terug in het oranje café. dresscode = white). verder op barstreet escape (nieuw dit jaar) en tegenover central bar boven om de hoek de lounge versie van atlantis bar, compleet met uitzicht over de hele baai van Gümbet.

LET OP!!! loungen op die kussens is heel leuk, maar ga NOOIT op de kussuns in de hoeken liggen! hier gebeuren na sluit nogal een aantal dingen op, als je begrijpt wat ik bedoel, en het personeel wast deze kussens nooit! :blink: één van mijn vrienden werkt in zo’n bar en komt regelmatig met ongelofelijke verhalen thuis… je bent gewaarschuwd !!

tussen hotel parkim palas en ayaz hotel de corner pub, schuin rechts tegenover parkimpalas atlantis bar en aloha bar. loop ook eens vanaf corner pub het strand op en volg de boulevard rechts helemaal tot door de bocht. hier vind je aloha lounge bar. dit is een “open air” bar, compleet met kussen om te loungen en grote dansvloer. veel muziek à lá chemistry en high quality hier! B)

in bodrum: HADIGARI discotheek; tegenover de mcDonalds een klein steegje in. zeer goede club en trancedj’s, mooi interieur en mooie mensen. op de bovenste verdieping wederom “open air disco/bar” met in de hoek achter ook weer de kussen, die prachtig uitzicht over de baai van Bodrum biedt, compleet met kasteel. verderop in deze straat café denmark, met die “achtertuin” op de baai. natuurlijk catamaran disco aan het einde van de baai, alsmede HALIKARNAS discotheek. ook zijn hier veel terrasjes te vinden, o.a. RED LION bar (heel gezellig; lekker naar voorbijgangers kijken op het terras) en FIRST STOP bar. hier kan je ook een hapje eten.
verder ADAMIK bar, in een zijstraatje van de grote winkelstraat (www.adamikbar.com), voor de 80’s en rockliefhebbers. deze kroeg is wel heel klein en wordt door voornamelijk localen bezocht! hier loop je de kans om die ene hunk die in Gümbet op het strand werkt tegen te komen, haha! om de hoek van adamikbar, weer terug op de grote winkelstraat, ORA bar. heel leuk, met redelijke porties salsa muziek.
wanneer je de dolmüs weer terug naar gümbet neemt, heb je aan de rechterhand eerst allemaal restaurantjes en iets later allemaal open air clubs. publiek hier doet denken aan de republiek op bloemendaal. kijken en bekeken worden. club Küba is altijd druk hier.

hopelijk weer een aantal goede tips?!?

groetjes Playgrrl

jah hele goeie tips bedankt he

Er is ook een heel leuk restaurantje in Gumbet. Waren we vaste klant… erg leuke mensen. De eigenaar zegt dat ie de burgemeester van Gumbet is… Dus lachen zul je er zeker.

Ik ben de naam van het restaurant even kwijt. Iets van Meditarian ofzo zit tegen over de bar No Name in de straat waar het Oranje Cafe ook zit.

Je moet een trapje op om er te komen je hebt zich over de baai en heerlijk eten. Dus absoluut een aanrader. En verder Central Bar en X-Bar naja de bekende bars in Gumbet. Gegarandeerd een gezellige avond.

het leukste restaurant is zeker mermaids!!!
echt onwjis gaaf daarzo…
en central en x bar he… :stuck_out_tongue: