Wat is the place to be in Gümbet??

Wat is jou favoriete uitgaansgelegenheid in Gümbet en waarom, en welk hote/appartement is een aanrader of juist niet??

Mijn favoriete stap gelegenheid is toch echt de X-bar (sorry lieverd… oke even reclame maken, Pane Vino is the best bar in town!!) en mijn favoriete hotel is Hotel Serhan, gewoon omdat het erg centraal gelegen is, 5 min van het strand en de Barstreet, ze mooie kamers hebben en een heerlijk zwembad en natuurlijk vriendelijk personeel…Bovendien is het betaalbaar…

Meer info over serhan www.serhanhotel.com

Liefs Linda
meer weten over uitgaan in Gümbet: gumbetbars@groups.msn.com

Mijn place to be is ook zeker: X-bar!! Shakers is ook wel ok, maar x-bar is altijd gezellig! Qua hotel, Iskandil! Centraal, betaalbaar, en All-In!

Liefs Cyn

Ik ga 4 juli 12 dagen naar Sunhill (Ohhh Die heuvel …) met man en 2 zoons, en 30 april ga ik ook 10 dagen naar gumbet, maar blijf dan bij een vriend in huis.
En Linda, bij hotel Serhan ga ik regelmatig mijn kopje cappucino drinken, de lekkerste van heel gumbet!!!
En wat de bars beteft, Central en de x bar vind ik leuk voor een avond, maar heb het dan ook wel weer gehad.

Liefs sem.

Ik ga bij Serhan altijd een kopje Senseo drinken, jummie!!! Klopt idd dat ze bij Serhan bekent zijn om hu lekkere koffies in allerlei soorten en smaken… Je gaat al lekker vroeg zag ik, dan ben ik er helaas nog niet, wilde zeggen, zullen we eens lekker gaan koffie leuten bij Serhan, ach wellicht in Juli…

Veel plezier alvast!!

Liefs Linda

@sem: Jij wordt ook al een echte Gumbet fan denk? Het klopt toch als ik zeg dat jij in Iskandil ben geweest?

x Cyn

Hoi Linda, de datum van 30 april moet 30 september zijn ( typfoutje )
Ben trouwens net 3 weken trug uit gumbet, dus nu weer even wachten tot
Juli, maar heb er wel weer heeeel veeeel zin in.

Groetjes Sem.

Ben je onlangs nog in Gumbet geweest? Daar is nu toch niks te beleven?

Gr. Cyn

Favo Bar: X-Bar
Hotel Cesars Beach

X-bar is leuk!!! Kan ook niet wachten om daar weer lekker geen te gaan… Ook Shakers vind ik toppie!

x