Leukste Tent In Gümbet?!

Graag natuurlijk ook even een kleine toelichting waarom juist deze bar/club jouw favoriet is?? :smiley:

Liefs Linda

Mijn alltime favorite is toch zeker wel de X-bar. Niet vanwege de mannen daar maar omdat ik daar voor het eerst een kus heb gekregen van mijn lieverd…
Bovendien vind ik het daar gezellig en draaien ze goede muziek…

Helaas werken Alex en Sonic er niet meer dat waren toch echt mijn maatjes daar!!

Nog even en ik ben weer van de partij…Feesten in de X-bar!!!

Liefs Linda

Bij mij ook zeker de X-bar!!! Dat was namelijk de bar waar mijn vriend me de eerste avond mee naartoe nam!!! Maar ook daarvoor vond ik het al super!!!

Goeie muziek, lekkere sfeer enzo!!

Inderdaad jammer van Alex en Sonic!!!

Nou weinig Gümbet gangers hier???
Onee blont die zitten natuurlijk allemaal nog in Gümbet!!!

Liefs Linda

Shakers was ook leuk! Maar x bar was ook erg gaaf!
:wink: Linda mag ik vragen wie ozgur is en als het je vriendje is waar je hem heb ontmoet? xxx simone :rolleyes:

de beachclub…
Vanwege de lounge kussens en het supergezellige…niet opdringerige personeel

Ja, ik ben ook voor de X-Bar. Ik begon wel altijd met een roseetje buiten bij Shakers maar eindigde (als we in Gumbet bleven dan hè) in X-Bar!! Helemaal gezellie daar! X H’daylover

zeker x-bar, daar gebeurt zoveel geks dat je er je ogen uitkijkt!
als die mannen en wijfen fie al half bezig zijn op de dansvloer en in de hoekjes van het terras boven.
ERG GRAPPIG, alleen de handtastelijke mannen zijn wat minder!

leuke muziek!

TOP TOP TOP X-BAR RULESSSSS!

:slight_smile:

Liefs Linda

Ik ga voor de Speed Dancing Bar. Al die bars waar ze dansjes op een rijtje en in een rondje doen is niks voor mij. Doe mij maar lekkere trance (en wat harders) en mooie lichteffecten!!! Helemaal super. Personeel ook lachen, maar wel een beetje gay :smiley: Super!

ik ken namelijk ook een ozgur hij werkt in Bitez. Ik hoopte stiekem dat het niet de zelfde was want ik vind die ozgur heel erg leuk! hahaha. dus ik werd nieuwsgierig waar jou ozgur vandaan kwam :smiley: maar teug over gumbet ik vond het er geweldig! kusjes simone xxx

:slight_smile:

Liefs Linda

hij heet ozgur maar word ook wel oscar genoemd hhahaha dat is het misschien kusjes simone

Mijn favo tent was daar denk ik toch wel
Club Escape

jammer dat het in zo’n gaar zijstraatje zit, beetje fout
maar vond het erg gaaf daar in ieder geval…

anyway…we deden altijd even een rondje daar:

Atlantis : FishBowl + ChaCha Slide en Tarkan :stuck_out_tongue:
Shakers : ff beetje RnB-en
en daarna meestal de X-Bar(ook lekker op balkon chillen daar)
en dan eindigen in Club Escape met lekkere club/dance

groetjes,

Martijn

doe mij maar de oranje bar en de x bar waar ik helaas de laatste avond achter kwam dat dat super gezellig was

ja oranje bar? is dat die bar waar heel veel nederlanders komen? Want dat had ik gehoord van een paar mensen daar maar ik kon het niet vinden. maar ik heb me daar toch prima vermaakt hoor! xx simone

X-bar aan je rechterhand Shakers op links, dan kijk je naar Modurno chicken, daar aan de rechterkant langs af en de straat doorlopen na ongeveer 150 meter zit aan de linkerkant Het Oranje cafe…

Liefs Linda

ja je ziet het ook al als je richting Atlantis loopt langs dat Karaoke Cafe…dan kom je bovenaan aan de achterkant zeg maar…

mwah ik ben 1x in 't Oranje Cafe geweest…leuk maarja…kreeg meteen het thuisgevoel daardoor :stuck_out_tongue: en daarvoor ben ik niet op vakantie :smiley:

Ik snap ook nooit wat mensen daar toch gaan zoeken?? Had je net zo goed thuis kunnen blijven!!!
Maar ach af en toe een keertje mee bleren op wat gouwe ouwe is altijd leuk, zelfs op vakantie!!

Liefs Linda

Ik stem voor blue lagoon bar…dat ligt langs het windmolen restaurant…in het straatje naar boven… Ik kies hier voor omdat 1 van mijn vrienden (mehmet) er werkt…Als 2e keus kies ik de X-bar… vooral het teras boven… hier ging ik altijd heen als blue lagoon dicht was, of als er niks te doen was.

wendie