Hotel In Gumbet

hallo allemaal,

wij zijn aan het zoeken naar een leuk hotel in Gumbet!
is er iemand met een aanrader?
beetje in de buurt van het levendige centrum en het strand natuurlijk!
hoor graag van jullie!

groetjes,
gabriel.

hotel ayaz is een leuk hotel.
Ligt pal aan het strand en in het centrum.
heel gezellig en leuk personeel.
zie ook www.vakantiereiswijzer.nl

hey erna,

bedankt voor de tip!
ga gelijk even kijken!

groetjes,
gabriel.

Inderdaad superleuk hotel, wij zijn er twee weken geweest en dit was zeker de leukste vakantie tot nu toe in Turkije.

Ik vond hotel/appartementen Sahin errug gezellig.
Het is een erg knus en gezellig hotel.
De mensen zijn ontzettend aardig!
Dit hotel is te boeken via Enka reizen en X-travel.

Groetjes.

Zie ook: www.sahinhotelgumbet.com (soms doet deze site het niet helemaal)

Wat ook een superhotel is is hotel Magnific! Direct aan het strand, superzwembad en paar minuutjes vh centrum af! Echt top!

app/hotel sahin in gumbet is een echte aanrader dicht bij het centrum en uitgaansleven. eigelijk overal dichtbij
en de mensen zijn daar inderdaad heel aardig en behulpzaam.
groetjes

Ik vond het ook altijd gezellig als ik daar was!! Zit in een rustige straat op een gunstige lokatie vind ik!
Aanrader.

Hotel Parkim Palas…ook super leuk, aan t strand en in de drukte van gumbet, dolmus voor de deur, wat wil je nog meer B)

hotel asarlik beach was voor ons echt een topper, 1 minuut lopen naar centrum, toch niet middenin de drukte! prive strandje, goed eten! als je gaat boek dan kamer met zeezicht, echt super! veel plezier in gumbet
groetjes

Hallo,
Ik kan zeggen dat hotel ayaz super gezellig is en WOW bodrum resort. WOW ligt wel in een andere prijsklasse, maar is ook super gezellig.

groetjes

Hotel Serhan vind ik een echte aanrader… Het ligt op 2 min afstand van zowel de zee als de beroemde barstreet in Gümbet. Het is een klein familie hotel met ontzettend gezellig personeel een heerlijk zwembad en verzorgde kamers. Het fijne vind ik is dat je geen geluidsoverlast hebt…

Meer info vind je op www.hotelserhan.com

Liefs Linda

Ahum dat moet dus zijn

www.serhanhotel.com

Liefs Linda

Strandliggers kunnen overwegen om een hotel in Bitez te nemen. Dat ligt op een boogscheut van Gumbet en is met de Dolmus zeer goed bereikbaar.

In Gumbet zelf is de WOW naar mijn mening de absolute aanrader, een echte feestvakantie. Het daarnaast gelegen 5* hotel Medesa is dan weer zowat het meest rampzalige wat er bestaat.

Groetjes,

Geert

Goede tip : Don’t take HOTEL LA LUNA !
Ik heb er trouwens al mijn mening over gegeven !
Groetjes !