Gumbet-strand

Hai ik zou graag wat meer willen weten over het Gumbet-strand!
Ik weet dat het geen grote brede bounty stranden zijn maar dat heb ik ook niet nodig!
IK vroeg me af hoe het zit met stenen en rotsen enzo en hoe de zee er is?
Ik zit in het Sami hotel dus t gaat vooral om het strand daar in de buurt.
Maar als je iets weet van het hele strand,ik hoor het heel graag!!!

Alvast bedankt
XXXX
Farah

Weet er dan helemaal niemand iets over het Gumbet-strand!!!
Jammer ik kan namelijk bijna niets vinden over dat strand,alleen in reisgidsen maar die praten toch altijd mooi!

Farah

Hoi Farah,

Er valt niet zo heel veel te zeggen over het (best wel kleine) strand van Gumbet.
Er zijn geen rotsen te vinden in het water (ik heb ze tenminste niet gezien :slight_smile: ). Zoals je al weet is het strand niet erg mooi.
Maar als het er toch alleen maar om gaat dat je op het strand gaat liggen zonnen en gaat zwemmen dan maakt dat niet zo heel veel uit…
Ik heb trouwens geen idee waar het Sami hotel zit, maar ik denk dat het niet zo heel erg veel uitmaakt want het strand is naar mijn idee over het hele gedeelte hetzelfde.

Groetjes.

Jawel hoor het strand van Gumbet is helemaal bedekt met strandstoelen, dit omdat het zand veel te heet word om op te liggen. Vanuit otel sami is het 1 minuut naar het strand dus dat is top, de zee is heerlijk…Maar er liggen idd wel stenen…dus voorzichtig…
Have fun, maar dat gaat lukken weet ik zeker…
XXX Linda

tis ook wel handig om waterschoenen te dragen of goeie slippers want het zijn kleine kiezels en ze worden ook ongelofelijk heet.

Bedankt voor de reacties!!!
Ik heb gemerkt dat de meningen erg uiteen lopen;sommige mensen vinden het een heerlijk strand anderen vinden het meer dan verschrikkelijk!
Ik ga het zelf wel zien straks.
Ik zit in app. Sami vlakbij hotel Ayaz dus ik hoop dat het stukje strand daar redelijk is!!!

xxx Farah

Hoi,

Als je de foto’s bekijkt ziet het er toch niet slecht uit, het is zo te zien geen mega breed strand, maar wel ok.

Als het kleine kiezels zijn dan weet ik wel hoe heet die kunnen worden. Ben in Argeles sur Mer geweest in zuid Frankrijk, daar had je die ook, ben blij dat ik van zo’n waterschoenen had toen!

Groetjes Bearke

Ik vind het strand van Gumbet erg leuk, het is een zandstrand, niet erg breed, maar er zijn overal ligbedden dus gewoon zwaar relaxed. :slight_smile:

ik ga over 3 weken naar gumbet en zit in hotel Anka resort, kan iemand mij meer vertellen over dit hotel?

Originally posted by vhansen@22-04-2004, 10:37:07
ik ga over 3 weken naar gumbet en zit in hotel Anka resort, kan iemand mij meer vertellen over dit hotel?

Kijk even op www.vakantiereiswijzer.nl… ik vind het sneu voor jou en ik wil je vakantie al vooraf niet vergallen.
Kun je nog omboeken ?

Geert

geert, sneu voor je dat je daar zo’n vervelende vakantie hebt gehad, ik heb de berichten gelezen en er staan ook echt goede berichten tussen. Gelukkig zijn wij wel wat gewend en zijn we niet zo veeleisend, we zullen het dus wel zien. bedankt in elk geval voor je tip, maar wij gaan het zelf toch ook maar proberen:-)

hallo ik ga in augustus voor 15 dagen met een vriendin voor het eerst naar Turkije Gumbet/Bodrum. Kan iemand mij iets vertellen over Hotel Sami Beach, hoe is het (avond)eten daar en de discotheken, heb je daar bijvoobeeld kledingvoorschriften of bepaalde leeftijd? En over die dolmus bussen, rijden die dan heel de nacht? of moet je dan een taxi nemen midden in de nacht?
groetjes B)
natalia

hey,
Een vakantie in gumbet is zowieso reuze feest. Vele verkiezen het om iedere avond naar Bodrum uit te gaan, maar Gumbet heeft ook een uitstekende barstreet. De Barstreet is gelegen op de helling en telt een paar goede danscafé’s. Mystery bar en Central bar zijn mijn persoonlijke favorieten.
Je kan gewoon uitgaan in de kledij die je hier ook zou aantrekken.
Nog een kleine tip om van te opdringerige Turken af te raken. De zin ‘Sorry, I have a Turkisch boyfriend’ doet het altijd. :smiley:

Have fun!!!