De afgelopen twee jaar ben ik naar Gümbet (Turkije) geweest. Dit zijn geweldige vakanties geweest en ik zou er graag weer naar toe gaan. Dit jaar zou ik dan alleen moeten, maar dat lijkt me erg stil! Dus als er iemand zin heeft om mee te gaan, leuk!
Voor mij bestaat de ideale vakantie uit zon, strand, zee, uitgaan, uitslapen, terrasjes pakken of gewoon lekker slenteren Ik zoek iemand van ongeveer mijn leeftijd (18-25) met hetzelfde idee over vakantie vieren. Ik kan van af 16 augustus tot ongeveer 25 augustus.
Ik heb nog niet echt een accomodatie op het oog. De eerste keer dat ik daar heen ben geweest waren we in het Sami Beach hotel. Kamers waren simpel, maar personeel, eten, drinken enzo was goed. Daarna naar het Magnifique hotel. Deze had het tegenovergestelde: mooie kamers, maar duur en het eten was niet te eten. Zou ook wel ergens anders heen willen hoor. De accomodatie staat dus nog open Verder is het misschien ook leuk om met een groep heen te gaan, als er nog meer reacties komen?
Ik kom zelf uit Wieringerwaard. Ligt in de buurt van Alkmaar en Den Helder.
Snelle reactie! Mijn budget voor hotel en vlucht ligt rond de €900-, Maar dan moet t wel een erg duur hotel zijn wil het dat kosten En bij jou? Ook nog gekeken voor accomodatie ed?
Haha ja, de grote voordelen van mobiel internet
Budget is ongeveer hetzelfde, wil liever wel een luxe hotel zit je in ieder geval goed
Heb al een beetje rond lopen kijken, wil je overigens perse naar Gumbet? Of kan een andere plaats ook in die week (andere plaatsen zijn wat goedkoper namelijk)?
Dat geloof ik Naja schiet wel op zo in ieder geval haha
Van mij hoeft het niet perse een luxe hotel te zijn, aangezien ik er alleen maar slaap en douche. Maar een luxe hotel is ook geen straf hoor Maakt mij op zich niet zoveel uit. Wel wil ik graag naar Gumbet, aangezien ik ook naar Bodrum en Antalya geweest ben en Gumbet daar met kop en schouders bovenuit kwam. Ook zoiets als weten dat je goed zit Daar waren verder namelijk alleen maar kiezelstranden ed, en in Gumbet is het gewoon zand. Daarnaast zit je in Gumbet vrijwel altijd dicht bij het centrum en het strand. Heb je misschien hyves of msn ofzo? Praat iets makkelijker en dan hebben we beiden iets meer een idee wie we zijn?
Ik heb je toegevoegd, maar denk toch dat dit sneller gaat! Wil je evengoed nog naar Gümbet? Aangezien ik denk dat een groep makkelijker en leuker is denk ik erover om een nieuw onderwerp te starten. Misschien een idee?