Wie wil er mee? Groepsreis naar Gümbet (Turkije) eind augustus

Hallo!

De afgelopen twee jaar ben ik naar Gümbet (Turkije) geweest. Dit zijn geweldige vakanties geweest en ik zou er graag weer naar toe gaan. Dit jaar zou ik dan alleen moeten, maar dat lijkt me erg stil! Dus misschien is het leuk om met een groep heen te gaan? Als er genoeg reacties op volgen natuurlijk…

Voor mij bestaat de ideale vakantie uit zon, strand, zee, uitgaan, uitslapen, terrasjes pakken of gewoon lekker slenteren :tongue: Als je hetzelfde idee over vakantie vieren hebt, ongeveer tussen de 18 en 25 jaar bent en nog op vakantie wil, reageer dan! :smiley: Ik kan in principe van 16 augustus tot 25 augustus, maar met de einddatum kan evt nog geschoven worden.

Groetjes Madelon

Hey, ik zoek iemand die met mij mee wil naar Bodrum eind augustus. En nou ligt dat praktisch bij Gumbet. Wellicht kunnen we samen als je dat leuk lijkt. Ik ben 26, houdt van zwembad/strand hangen, stappen, lekker eten en shoppen.

Hoop snel wat van je te horen!

Groetjes Simone

Hey Simone,

Nou in ieder geval komt het idee van vakantie vieren vrij veel overeen haha! Je zou het niet erg vinden om dan naar Gümbet te gaan? (Dagjes Bodrum vind ik best hoor :D) En mochten er nog reacties komen, met een groepje?

Groetjes Madelon

Hey,

Opzich maakt t mij allemaal niet zo uit, ik ga alleen lievr naar Bodrum omdat het uitgaan daar zoveel x betr is. Ik ben dit jaar al naar Gumbet geweest en overal zit t vol met engelsen en het eten is daar ook op afgestemt, in bodrum heb je daar helemaal geen last van.

Voor t strand kun je betr in gumbet zitten. Maar als je een goed al in hotel hebt in Bodrum, zit daar ook meestal wel een goed strand bij.

Bodrum zelf heeft ook een veel gezelliger centrum voor s avonds. Maar wat ik al zei alles is bespreekbaar en het verschil is slechts 10 min met de dolmus.

Waarom ga jij lievr naar gumbet? Heb je al meer mensen gevonden voor een vakantie?

Groetjes Simone

Hey!

Ik ben de afgelopen twee jaar twee keer naar Gümbet geweest. Ken daar een aantal mensen die ik sowieso graag weer wil zien. Daarnaast inderdaad de stranden vergeleken met Bodrum en de sfeer vind ik daar erg leuk. Het uitgaan in Gümbet vind ik zelf erg leuk, maar ik ben nog nooit in Bodrum uitgeweest. Verder qua engelsen is me dat nooit zo opgevallen eigenlijk :stuck_out_tongue: haha misschien toevallig dit jaar :stuck_out_tongue:

Er hebben verder nog geen mensen gereageerd. Maar goed, een groep is leuk, maar hoeft niet perse wat mij betreft.

Groetjes Madelon

Haha, nou zo heeft ieder zijn eigen ding.

Ik heb dat zelf ook, alleen dan in Bodrum, dat ik mensen heb leren kennen en in Bitez. Maar goed wellicht kunnen we het 1 en ander combineren, en wordt het er alleen maar leuker op. Misschien kun jij me het leuke uitgaan laten zien in Gumbet en vindt je het ook leuk om in Bodrum uit te gaan.

Beter met ze 2 dan alleen. Als niemand met me mee wil had ik waarschijnlijk wel alleen gegaan, maar vooral de kleine dingen zoals tijdens het eten en overdag, staan mij dan erg tegen, dat je niemand hebt om tegen te praten. En mocht je allebei iets anders willen, valt daar altijd over te praten, toch?

Heb je misschien msn ofzo, hyves of facebook. Is denk ik wel leuk. Ik heb namelijk verder geen idee wie je bent en dat zul je waarschijnlijk ook van mij hebben, haha.

Groetjes Simone