27 Juli Gumbet

Hee gaan er nog mensen in de periode 27-7-10-8 naar Gumbet/Bodrum??

Ik ga zelf 27/7 dus en blijf tot 10-8 zit in hotel park im palas.

Zou leuk zijn als er nog meer mensjes van mijn leeftijd er zitten. Ben zelf 21.

Nog aanraders?

XXX

ýk werk er dus ben er altýjd…de hele zomer bedoel ýk…ýk ben 20

Wendy ben je deze zomer In park im palas of in gumbet?

En gaan er maar zo weinig mensen of waarom reageert er niemand :frowning:

Hoi hoi

Ik en mijn zusje gaan 6 augustus naar Gumbet.
Wij verblijven in Hotel club paloma.

Dus misschien zien we elkaar nog.

greetz
Petra

Ik ben ýn Gumbet…
Ik werk ýn een 5 sterren hotel…
maar ben veel vrýj

Sinds gisteren terug uit Gumbet. In één woord: zalig!

Merhaba Essie83!

Ik ga 24 juli naar Bodrum, samen met zes vriendinnen (zijn allemaal 20 of 21). Verblijven in Hotel Eski Cesme! Heb er echt ongelooflijk veel zin in! :slight_smile: Jij ook een beetje? Om ook in de stemming te komen moet je even “Dudu”, "Bu gece"en “Kuzu Kuzu” van Tarkan downloaden, echt leuke Turkse muziek!

Gr!

Hey daar ga ik ook heen :slight_smile:

Hoe lang blijf je (blijven jullie)?

Heee wat leuk gelukkig nog leeftijsdgenootjes :smiley:

Eski Cesme wilden wij eerst ook boeken, mr vonden alleen mr Onur air reizen dus toch mr niet gedaan :wink:

Ik ga 15 dagen om Swing te beantwoorden en jij?? K verblijf in Hotel park Im Palas

Krijg er nu ook wel zin in!! Alleen btje jammer van die aanslagen weer…

Maja… niet teveel aan denken :slight_smile:

Hey Essie83!

15 dagen, lekker hoor! Wij gaan er helaas maar 8 :frowning: . En tsja: Onair Air en die aanslagen… Zit mij ook niet echt lekker hoor, maar wat doe je eraan? Als ze je willen pakken, doen ze dat toch wel… Je kan de Dolmus busje nu wel gaan ontwijken, maar dat heeft ook weinig zin lijkt me… En Onur Air: als het echt zulke gare vliegtuigen zijn, mochten ze nu echt niet vliegen! Wat dat betreft liggen ze nu echt onder een vergrootglas: iedere poep en scheet wordt gecontroleerd… Dus probeer me niet teveel zorgen te maken…