Hoi allemaal,
ik ga aanstaande vrijdag naar Gumbet met mijn ouders en tante…Hotel Sunway…wie gaat er dan ook richting Bodrum?
Gr Wendie
Hoi allemaal,
ik ga aanstaande vrijdag naar Gumbet met mijn ouders en tante…Hotel Sunway…wie gaat er dan ook richting Bodrum?
Gr Wendie
hoelang blijf je? ik ga 18 juni naar bitez erbij in de buurt.
8 dagen…dus dan ben ik al weer terug…behalve als ik een baantje vindt en dus kan blijven
oh jammer, in bitez weet ik misschien wel wat, dat is in de buurt van gumbet… interesse?
Tuurlijk…Bitez is geweldig…Daar ben ik ook al twee keer geweest, en daar wonen en werken ook een aantal vrienden van me! Wat heb je precies?
Gr. Wendie
in een juwelier, maar hey, wie ken je van daar dan?
apo, mahmut, emin, gündüz, ismail, ali mehmet, enz enz…
hmm ok… maar ik ga over een week weg, dus als je info wilt, kan ik wel even voor je rondkijken!
Hoý
Ik ben nu ýn turkýje. en ýk heb werk gevonden dus ga ýk vrýjdag naar huýs en de vrýjdag erna terug
gr wendýe
hey wendie, ik ga 18 juni, voor 18 dagen, misshien leuk om wat af te spreken?
Is goed, Ik heb net een ticket geboekt naar van Maastricht naar Bodrum voor 28 juni. Hij koste gewoon maar 90 euro…
Maar ik kan elke dag afspreken na 9 uur s’avonds of in mijn middagpauze…
En ik ben op zondag vrij!
Welke mensen ken jij eigenlijk in bitez…
Ik ben er een aantal keren uitgeweest met gunduz en emin, dus ik heb ook nog wat mensen leren kennen!
gr wendie
je zit in gumbet he? in de forum over wie ik van bitez ken praten wij ook al over wie we kennen, als het je leuk lijkt gaan we een keer stappen in x bar ofzo, of een avondje shoppen.
ik ga morgen weg, mail me op sweet_litl_angel@hotmail.com dan kunnen we bellen…
groetjes!! en misschien tot daar!