Gaan er nog mensen in oktober naar Gumbet/ Bodrum naar hun lover?? Zoek reisgenootje

hallooo allemaal…

ik ga in oktober naar turkije naar mijn turkse vriend… het liefst in de herfstvakantie (omdat ik dan vakantie heb) nu is mijn vraag… zijn er nog meer mensen die dan gaan?? zodat ik niet alleen in het vliegtuig enzo hoef:P ik hooor het wel!

groetjes draakkie

Hoi,

Hahaha, grappig, ik had gisteren dezelfde oproep geplaats…

Ik ben vanaf 27 september tot 11 oktober in Gümbet ( ook om mijn vriend weer op te zoeken, maar ook op vakantie te vieren hoor ) Nu weet ik niet wanneer het herfstvakantie is, maar volgens mij is dat later ??

Laat ff wat weten, want ik zou het wel prettig vinden als er gedurende de periode dat ik er ben, er ook wat nederlandse meiden zijn. Als is het alleen maar om ff lekker te ouwehoeren en af en toe eens wat leuks doen.

Groetjes Mirjan

Ik zal er zijn van 10 t.e.m. 17 oktober met twee vriendinnen om mijn schatje te bezoeken. Weet ook niet of dit in de herfstvakantie valt…

De herfstvakanties voor dit jaar.

voor basisonderwijs en voortgezet onderwijs
Herfst 11-10-08 t/m 19-10-08 voor midden en zuid
Herfst 18-10-08 t/m 26-10-08 voor noord

bron http://www.minocw.nl/schoolvakanties/572/Vakantiedata-20072010-en-voorlopige-data-daarna.html#A2484

oké, dank je wel Marion…dan valt mijn vakantie dus niet in de herfstvakantie

maar ik heb dus dezelfde vraag als draakie:
zijn er meiden die in de periode 27-9 tot 11-10 in Gümbet zitten ( om hun lover op te zoeken )

groetjes Mirjan

Heb je geluk Mirjan, ben je meteen een heel stuk goedkoper uit :nod:

hmm jammer allemaal!

ik ga dus rond de 18e ( of een paar dagen eerder of later, dat maakt niet zo veel uit)
niemand die dan gaat???
misschien dat ik iets eerder kan proberen… maar dt moet ik met mn baas overleggen:P

*hmm jammer allemaal!

ik ga dus rond de 18e ( of een paar dagen eerder of later, dat maakt niet zo veel uit)
niemand die dan gaat???
misschien dat ik iets eerder kan proberen… maar dt moet ik met mn baas overleggen:P*

misschien dat er nog meerdere reacties volgen…zo niet, dan weet je dat ik er in iedergeval ben in de genoemde periode, en zoals Marion al aangaf…het is deze periode een stuk goedkoper…hihi

jaaa dat is wel zo… ik ging ook liever eerder… maar ik ben onderwijsassistente op een basisschool… dan is het net iets moeilijker om vrij te krijgen denk ik… omdat het dan een paar weken later ook weer herfstvakantie is… maar ik ga het wel proberen:)
en ik ga liever niet alleen… ik zou eerst met een vriendin… maar dat is ook niks want dan ben ik steeds bij mijn vriend… en wat moet zij dan snap je… dus ik zou wel heel graag met iemand van hier daar heen gaan:P

Zijn wij echt de enige 2 die teruggaan in deze periode ??

Ik kan het me bijna niet voorstellen…

Groetjes, Mirjan
( en draakie… )

hoi hoi

Ook ik ben zwaar verliefd geworden in Turkije. In mei was mijn allereerste vakantie in Turkije, Gumbet. Iedereen riep kom je niet thuis met een Turk, en ik reageerde dan zo van nee als ik dat zou willen zoek ik er wel 1 in Rotterdam (woon ik vlakbij) is een stuk dichterbij.
Maar goed me vriendin ( die er al voor de 7de keer heenging) had me wel mogen vertellen dat de mannen daar heel anders zijn dan de meeste van hier. En dus ja…ook ik ben gevallen voor de charmes van een Turkse man.

Maar goed om ff in het onderwerp van de topic te blijven. Ik ga ook terug ws van 27 sept tot en met 8 okt. Anders van 30 sept tot en met 8 okt. Dat hangt er nog ff vanaf of dat met me werk gaat lukken.

Ik surf al wel een tijdje rond hier op de site en lees jullie verhalen met veel plezier door. Herken ook wel veel. Vind het een superleuk en interessant forum.

Hey! jaa ik ben in bodrum vanaf 14 Oktober… :smiley:

Groetjess…

Heyyy hallo las dat jij rond de 18 okt ook naar Gumbet wou gaan…
Ik zelf wil dan ook erg graag weer weg maar dit ligt nog even aan het financiele gedeelte ga in ieder geval heel hart m,n best doen om het voor elkaar te krijgen:smile:
Denk dat de meesten wel weten waarom:teeth:

Groetjes

zijn we blijkbaar toch niet de enigen die in deze periode gaan … ik kon het me ook niet voorstellen!

groetjes draakkie

(en mirjan…)

Ja, idd allemaal de groetjes ook van mij…maar ik ga veel eerder…

Ik zit er vanaf 27 september tot 11 oktober, ben ik dan echt de enige…:crybaby::crybaby:

Arme ik…

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet! zat mensen daar!:stuck_out_tongue: hahahah geintje… er reageren vast nog wel meer mirjan… en anders ja dan zit er niks anders op dan moet je toch je reis maar annuleren en ook later heen gaan!:stuck_out_tongue:

groetjessssssssss draakkiee

Er gaan idd vast nog wel veel meer mensen heen dus je zult niet de enigste zijn lijkt mij!!
En als het goed is ga je daar toch ook je vriendje bezoeken?die zal dan toch zeker wel tijd voor je gaan maken?..
Ik kom ook net zelf terug van een vakantie in Turkije en heb het super gehad!!
Het is dan ook de bedoeling dat ik zelf ook weer rond de 18e okt weer die kant op wil gaan;-)
En als het goed is word ik dan ook op gehaald van het vliegveld ook al is dit altijd nog even afwachten he hahhaha…

Hoi hoi!

Ik ben zelf afgelopen zomer naar Gumbet geweest,en heb nu alweer een reis geboekt voor 7 tot 14 oktober…

Wat een geweldig land,en wat een leuke stad!

Ook ik heb daar een jongen leren kennen,maar weet niet hoe verder te gaan…dat zie ik wel als ik weer terug ben!!

Waar hebben jullie je mannen leren kennen??

Hoi Saskia,

Ik heb de mijne vorig jaar mei leren kennen in het hotel waar hij toen werkte. Inmiddels werkt hij in een ander hotel waar ik afgelopen mei naar toe ben geweest, en ga nu dus in september daar weer naar toe. Waar werkt jouw loverrrrr…??

Groetjes Mirjan

Hoi hoi!

De jongen die ik heb leren kennen werkt in de Atlantis bar…
Maar ik weet niet goed hoe verder te gaan…ik zie het allemaal wel!!

Wat lekker zeg,in September daar weer heen!!
Naar welk hotel ga je?

groetjes Saskia