Wie gaat er in oktober mee naar Gumbet?

Wie heeft er zin om mee te gaan naar het zonnige Turkije in okt?
Het liefst tussen de 8 a 10 dagen…
Ik ben een leuke spontane meid van 31 houdt van zon,zee,terrasje pakken,shoppen etc…
Houdt er dus niet van om m,n hele vakantie al volgepland te hebben gewoon lekker relaxt is van mij dus wel op toepassing:zon02:
Zou zeggen laat een leuk berichtje achter en wie weet liggen wij in okt wel ergens aan het strand lekker in de :zon02:

Groetjes

Hoi hoi

Welke periode in oktober zou je liggen?

Groetjes
Ruben

hey halo

ben een turkse jongen van 29 jaar.ik ben ook van plan naar gumbet te gaan.wil zelfs al boeken maar ben nog aan het wachten wie weet…maar kan alleen tussen 7 en 20 september gaan.als het kon had ik andere datum gekozen maar kan niet.duss als je interesse hebt laat maar iets achter.o ja heb ook geen plannen gewoon relax zie wel daar.

Ik ga 2 oktober naar Turgutreis, vlieg Amsterdam-Bodrum en ga dan verder naar Turgutreis.
Welke datum wilde jij gaan?

Hallo allemaal
Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties:zon02:
Ik zat er zelf aan te denken om rond 14,15 ,16 of 17 okt weg te gaan sept is voor mij echt niet mogelijk ivm werk…ligt er natuurlijk ook net even aan wanneer er plek is:smile: 2okt wordt voor mij ook net even te snel op elkaar weg vandaar dus halverwege okt…

Groetjes

ik want ik ben cris