Samen naar Turkije (om onze liefde op te zoeken of gewoon gezellig samen)

Hallo!

Ik wil dit jaar weer terug naar Bitez, is er nog iemand die niet alleen naar Bitez, Gumbet, Bodrum of omgeving wil? Misschien is het een optie om dan samen te reizen? Mijn idee is het om in de laatste weken van augustus te gaan, misschien begin september, 8 of 12 dagen? Ik hoef niet per se in Bitez te verblijven!

Iemand Interesse?

he ik heb je verhaal gelezen… vind het echt jammer dat je in augustus of september gaat… ik was van plan om in mei en in oktober te gaan… het moet beide nog geboekt worden:P Heb je ook msn??? dat praat wat makkelijker

Heeej… ik ben sinds kort ook op deze site om ook leuke en gezellig meiden te ontmoeten om mee naar Turkije te gaan. Om uiteraard mijn geliefde op te zoeken! Heb je al iemand gevonden of?

Hoi hoi het was om te laten weten dat ik in juli vertrek naar Turkije naar Alanya voor 15dagen.Ik heb daar vorig jaar iemand leren kennen en we trachten zo om elkaar weer te zien.Het is dan een jaar geleden dat wij elkaar gezien hebben en dat gaat vonken geven;Wij hebben wel alle dagen telefonisch contact en s’avonds wanneer hij werkt in het hotel hebben we contact via de chat hij werkt in de bar en heeft daar internet enzo hebben wij toch iets aan elkaar want een jaar potdorie duurt toch lang hoor en nu is het aftellen begin de kriebeltjes al te voelen in m’n buik.:wub: Groetjes van mij…

Hey hallo allemaal,

Zijn er toevallig nog meiden die zo eind september richting Gumbet gaan ?? Ben nu in mei dit jaar voor het eerst alleen gegaan, en het jammere was, dat ik de enige Nederlander in het hotel was, waar mijn vriendje werkt. Opzich heb ik me prima vermaakt hoor, want ik kan me redelijk goed redden in het engels, maar het is af en toe ooh zo fijn om ff lekker hollands te lullen, en dit jaar kon ik dat met Marieke ( ook ontmoet op deze site ) omdat we meerdere malen hadden afgesproken in de LMT Bar. Zou het bijzonder fijn vinden om dit in september weer te kunnen…Dus als je alleen naar Gumbet gaat eind september, dan kun je met mij gezellie babbelen…

Groetjes Mirjan