Ooooh september!!! Wish I was in your place, het wachten lijkt oneindig!!!
:-(((
De ramadan begint wel rond 1 september dees jaar. Doet hij hieraan mee?
Groetjes!
Ooooh september!!! Wish I was in your place, het wachten lijkt oneindig!!!
:-(((
De ramadan begint wel rond 1 september dees jaar. Doet hij hieraan mee?
Groetjes!
Yes i know…maar september duurt lang hoor, ga pas eind september (27e) En de ramadan begint 2 sept en duurt tot 1 oktober dus ik heb er niet zoveel last van. En by the way, de mijne doet er niet zo heel veel aan, tenminste, vorig jaar weinig van gemerkt…
Groetjes
Ook ik ben er vanaf 23 Sep… Ik zal eens goed kijken of ik mannen zie met Ned. meisjes
Ik ga echt voor mijn vriend maar ik wens jullie allemaal een fijne reis en een prettig verblijf.
Güle Güle!
hé hallo,
ik wil 14 t/m 21 oktober graag naar Gümbet, naar mijn lover, maar liever niet alleen, toch beetje eng…meer meiden die er net zo over denken en hetzelfde reisdoel in dezelfde periode hebben?
Hoor t graag!
öpücük Mirjam:wub:
hey, ik blijf tot de 17e, zou ook graag nog wat langer blijven, maar helaas heb ik geen vlucht meer gevonden die beschikbaar en betaalbaar was
heeeej allemaal
ik heb ook een probleempje, wil namelijk ook heeeeeel erg graag gaan in oktober.
vriendinnen van mij zijn op dit moment daar helaas kon ik geen vrij krijgen van mijn werk echt super balen gewoon …
nou ik heb voor 4 jaar terug ook een lieve jongen ontmoet waar ik nog contact mee heb, hij wil heel graag dat ik naar bodrum kom en dan bij hem thuis verblijf, nou ik ben wel van plan om naar zijn thuis te gaan maar wil toch wel even goed een hotelletje op de achtergrond hebben tis toch best eng,helemaal alleen naar turkije. daarom zoek ik een leuk reisgenootje die eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje als mij zit zodat we toch gezellig samen kunnen reizen en ook op elkaar terug kunnen vallen
mocht er iets zijn…natuurlijk wil ik diegene wel een beetje leren kennen tis niet zo dat ik met de eerste de beste het vliegtuig in stap.
hoop dat er iemand is die ook de laatste week van oktober naar zn lover wil zo ja dan reageer maar ik wil graag mee
groetjes!!!
nou…ik zit niet in bodrum, maar wel in gumbet, periode 27 sep tot 11 oktober
weet niet precies wanneer jij van plan bent heen te gaan
overigens ik heb al geboekt, dus dat kan ik niet meer omwisselen
groetjes mirjan
Ik zit in Gumbet van 30sept tm 7okt…
Nog 19 dagen!! :wub:
Heb vandaag nog geprobeerd mn verblijf met 3 dgn te verlengen maar is helaas niet gelukt.
Maar nog 19 dagen, we begonnen 12 aug met aftellen dus die 19 dagen moet ook nog wel lukken :nod:
Truste allemaal!!
hahahaha, dat gaat zeker lukken monique…ik begon overigens af te tellen vanaf 3 juni ( dat waren dus toen 115 dagen…) en zelfs ik heb het overleefd !!
ga je alleen of ben je daar met meerdere ??
groetjes mirjan
Hoi,
ik ga van 14-10 tot 21-10 :zon:
gr
hoi ik ga ook op 14-10 tot 21-10 naar gumbet
:tear:Hallo allemaal,
Ik heb gister net gehoord, dat ik niet vrij mag opnemen voor mn geplande week naar Turkije, 14 t/m 21 oktober:confused:. Mijn weekje naar mijn lover gaat dus niet door, baal hier stevig van:mad:, maar ik wens jullie allemaal veel plezier…
güle güle
Mirjam
zo dan das mooi balen voor jou, kan je nog op ander moment gaan? Je had hopelijk nog niet geboekt???
Groetjes karin
Dat is zeker balen, helemaal als je je er al op had ingesteld!
meisjes, pas op met jullie lovers daar , ik heb een paar jaar een zaak gehad daari Bodrum en Gumbet , en weet weerover ik spreek!!!neem je vakantie , en maak verder geen toekomst plannen wat ze ook beloven !!!er zijn nog:zon02: zoveel komende na u !!!
dat zal best… niet iedereen is zo gelukkig and I KNOWWWW THATTT… BECAUSEEEE I KNOW EVERYTHINGGG:D
wat weet jij dan voor dingen die ik niet weet…
hihihihihihihihi
Hey allemaal,
ik ga ws 24 okt voor 8 dagen naar Gumbet. Heeft iemand ervaring met low budget travel?? Scheelt namelijk 120 euro voor dezelfde reis en hotel met bijvoorbeeld corendon. Ik ga terug naar Sunhill hotel. Er werkt daar een leuke jongen, heb hem al wel gezegd dat een relatie niet gaat werken op zo’n afstand. Toch leuk om naar Gumbet terug te gaan en nog even wat zon mee te pikken.
Liefs Marieke
Ik zou in de herfstvakantie naar bodrum om mijn vriend te bezoeken. Ik ga met een vriendin. We zijn belgisch maar vliegen waarschijnlijk vanuit amsterdam.
zijn er nog mensen die 1 november richting antalya gaan?