Nou, het was helaas geen foto, maar op film. Mijn zwager zou het voor mij nog even een keer over zetten op een cdrom, zodat ik het ook zelf heb. Maar dan nog, het was dus geen foto, dus kan het je ook niet toesturen.
Kijk, ik zet 'm zoiezo niet hier op het forum, want je weet natuurlijk niet of zo’n persoon dat te weten komt en dat wel leuk vind. We hebben het in ieder geval echt wel over dezelfde, want ik heb voor mijn vakantie nog info gekregen van Bloem, die ik persoonlijk goed ken. :biggrin: Hi, hi.
Wij hebben het in ieder geval zeer naar ons zijn gehad in Gumbet en dat is zeker voor herhaling vatbaar.
Nou, voorlopig even helemaal niet op vakantie, :frown: omdat mijn man een open hartoperatie moet ondergaan en daar nu op wacht. Wij hebben dus voor dit voorjaar geen plannen, maar wie weet in het najaar nog een weekje, als alles hier goed gaat.
Ik weet niet Beauty, of je toevallig ook de andere topics leest hier op het Turkijeforum, want daar ben ik elke dag met andere dames en soms ook weleens een heer te vinden op TTT en daar staan al onze ervaringen op en wat we zoal dagelijks meemaken. Zou zeggen, kom daar eens op de thee. Zitten ook een paar Gumbetgangers bij!!!
TTT…? Eh… even zoeken naar wat je bedoeld… Ben hier nl. maar zelden…
maar wil bij deze even veel sterkte toe wensen aan je man! Hopelijk gaat de operatie voorspoedig!
Ik ben dit jaar in Gümbet geweest in hotel Parkim Ayaz. Echt helemaal geweldig
Direct aan het strand, 2 zwembaden en direct in het centrum.
Mijn favoriete uitgaansplek is toch echt in Bodrum, de Catamaran en club Fora.
De X-Bar in Gümbet is leuk voor 1x, ze draaien elke avond/nacht hetzelfde bandje en de leeftijdgrens is ongeveer 16 jaarr… Niet echt mijn ding. Ook zit er nog een gave club in Bodrum, naast de Catamaran Haddigari ofzow…
En oja, White House is inderdaad ook erg leuk!