Koh Chang op White sand beacht was mooi maar niet zo wit al de naam deed vermoeden…
Op Koh Samet was het strand veel witter…(Ao Vang deluang heet het geloof ik waar wij verbleven…)
grtjes Jolanda
Koh Mak en/of Koh Kood. Heerlijk, echt rustig, daar kan bijna geen andere plerk tegenop. Ofilanten wassen en berijden. Niet in de massa toerisme. Over een paar jaar zie ik het wel ontdekt gaan worden door de massa.:cheer::zon02::zon02:
We zijn 3 maanden in Thailand geweest en als je rustig wilt hebben, kleine witte strand in een kleine baai, dan heb ik een adres voor iedereen die rustig wilt houden: “Thong Ta Kian Villa”, Thong Ta Kian Bay, Lamai, Koh Samui - tel & fax: (077) 230978 ; het is een tijdje geleden en ik hoop dat ze nu ook een site hebben en zo kun je een idee krijgen; het water is fantastisch en je kunt ook snorkelen (een van onze passies).:vak01:
Hoi!
Ondanks dat jou post al een paar jaar oud is, weet jij misschien de naam van de bungalow aan het strand nog??
Veel dank!
groetjes, Anouk
Koa Lak, iets ten noorden van Phuket is ons favoriete strand. Als paradijs op aarde bestaat, dan is het daa aanwezig. Even vliegen naar Phuket, een uurtje in de taxi en je bent verkocht
groeten Cor en Wilna>>>:wereld::zon02:
Voor de echte rustzoekers Ao Tapao Beach op Koh Kood:
Of voor mensen die soms dorst hebben, Klong Chao Beach, Koh Kood
Gaarne geen foto’s meer plaatsen van al deze mooie stranden (Koh Kood).
Dit is heel slecht voor de gene met heimwee en die nu naar buiten kijken en tegen een hoop sneeuw aankijken lol2:beef:
Goed gezegd rik072
Ik wil toch ook een kleine bijdrage doen. Laemthong Beach op Koh Phi Phi is ook heel mooi en hoewel er toch een 3-tal resorts zijn (waaronder een luxueuze Holiday Inn) was het er heel rustig. Om te snorkelen is het super, een lang, ondiep en rustig stuk zand en dan mooi koraal.
Als je graag nog wat meer snorkelt kan je met een longtail naar Mosquito Island, hier wel opletten voor anemoonvissen die in je tenen bijten. Dit doet niet goed dus niet pesten.
:vak02: Kan er ook niks aan doen :zon02: Ben er niet voor niets verliefd op geworden…
Wat je in ieder geval een volgende keer kunt doen is de foto’skleiner maken, zodat ze in de standaard lay-out passen en scrollen voorkomen kan worden.
Mooie foto’s trouwens.
Foto’s zijn aangepast,men kan de foto’s aanklikken voor een grotere versie !
Bedankt heren! Er mist er alleen nog wel één
Plaats hem maar hieronder foto’s max: 300:225 ,zal hem nadien verplaatsen naar posting nr:50
Nou deze van Koh Samet mag er ook wezen,lekker weinig volk en het strand ligt er proper bij !
koh lipe!!!
Koh Raya (Racha) heeft een prachtig wit strand, maar er is niet veel te beleven het is er vooral heel mooi!
Hoi!
Het mooiste strandje voor mij is so far Thong Nai Pan Yai op Koh Pag-ngan!! Is wel een wat ruig ritje ernaar toe maar dat heeft ook wel weer wat! Enjoy!
Hallo allemaal,
Als er sprake zou zijn van geluidsoverlast op Koh Chang, dan zal dit hoogstwaarschijnlijk op of in de buurt van White Sands Beach
zijn. Daar staan wel enkele grote boxen met luide muziek op het strand gericht. Alle andere stranden zijn vrij rustig.
Verder kun je ook, mocht je uitgekeken zijn, je heil zoeken op een van de andere eilanden. Dat kan zowel per georganiseerde dagtocht, als ook op eigen houtje. Gewoon op de Bang Bao pier de boot nemen naar Ko Maak-Ko Kood of een van de vijf andere eilanden die er liggen. De andere eilanden zijn rustiger, vanwege de bereikbaarheid. Er zijn ook ware snorkelparadijzen bij. De stranden zijn overal prachtig.
Hans.
Hans.