Wat is jouw favoriete Turkse plaats

finike!!! daar was het zoo leuk :smiley: ik wil terug!! :stuck_out_tongue: moet alleen heel jaar wachten…

Ben al 5 keer in Marmaris geweest 1 keer in Gümbet en in september weer Gümbet…waarom? Toen ik voor het eerst in Marmaris kwam was het echt super!!('95)
Maar door de jaren heen heb ik het wel gezien daar , het word denk meer een plek voor de jeugd, ik ben zelf al heel oud ( 25 :slight_smile: maar ga toch nu voor iets meer rust . In Gümbet staat tenminste ook niet alles zo op en in elkaar gebouwd. En wie weet volgend jaar weer iets anders maar Turkije blijft mijn absolute vakantieland!!
10 jaar gelee iemand ontmoet daar misschien kent iemand hem : Ender Solmaz,
of Eddie…laat me maar weten als we het over dezelfde hebben…
groetjes!

… Dalyan … zucht … :smiley:

Oludeniz…!!! is echt heel mooi. :rolleyes:

Daarna is mij favoriet “Icmeler”

Eigenlijk zijn er zoveel mooie plaatsen in Turkije…! :wub:

Mijn voorkeur gaat uit naar Gumbet!!!

Maar hou eigenlijk van heel turkije!!!

Liefs, Cynthia

mijn favorite plaats is foca,68km ten noorden van izmir

@Carlos; Foça is mooi he! Ben er zelf vorig jaar geweest, en vond het een heel schattig en lief plaatsje, jammer dat het zo rustig was!!! Gümbet blijft toch mijn favoriet!!!

ik denk dat de alanya-fans meer op alanya pagina zitten!
Wat is er zo speciaal aan marmaris?
greetz :rolleyes:

Wat is er niet speciaal aan Marmaris…!!! :wub:

Marmaris is de absolute nummer 1…

Alanya vond ik ook leuk…maar niets vergeleken bij Marmaris… :smiley:

Kusadasi

Side mooie stranden
Marmaris leuke winkeltjes en naartuurlijk mooie hotels :smiley:

Mijn favoriete plaats in Turkije is: Mut
Iedereen die op vakantie gaat naar Alanya of zuidelijker zou eens de moeite moeten nemen om een paar dagen door te reizen richting Mersin. Fantasische omgeving bij Silifke e.d. (Gewoon land inwaards gaan)

ps. Mut vindt je tussen Karaman en Silifke, en is een leuke stad met veel history en jonge mensen (beetje studentensfeer, dus snel contact en interresante ontmoetingen)

Kerim

Hee

ik kies voor side, 3 keer geweest. Side heeft gewoon de allermooiste stranden!
gezelligste mensen! leukste winkeltjes! de Oxyd niet te vergeten… :rolleyes: :stuck_out_tongue: Side heeft 't haha :slight_smile:

Ik heb gekozen voor Kusadasi omdat ik daar gewoon super veel leuke mensen heb leren kennen. En het stadje is niet echt veilig voor wie van shoppen houdt! er is echt te veel. De haven is ook super met al die grote boten die er aan leggen!

Kus wendy

voor mij blijft kemer op de eerste plaats, alleen met oud op nieuw is istanbul de place to be!Dat moet je eens in je leven hebben meegemaakt. :rolleyes:

hey allemaal,

Voor mij is alanya gewoon hellemaal top!!! Veel leuke en aardige mensen ontmoet, zelfs vrienden aan over gehouden en mijn vriend leren kennen :stuck_out_tongue: :smiley: . Ik wil zo weer terug vliegen naar alanya.

Up

kemer en alanya.

Side/Kumköy…!! :smiley:

BITEZ!!!