Wat is jouw favoriete Turkse plaats

marmaris :smiley: is zoooooooooooooooo leuk. ik ben er nu al 4 keer geweest, en ik hoop er nog heel vaak te komen.!!! :smiley:

Ik heb 4 jaar in Ist. gewoond en gewerkt. Vervolgens 1 jaar in Kas, na zo’n miljoenenstad is dat een verademing, en het is (nog niet) volgestort met beton om alle parasols overeind te houden.

Hoi Dilek,
Als jij zolang in Turkije hebt gewoond kun jij vast wel Turks,er is een leuke site waar onder ander mensen een vertaling vragen (misschien wel leuk om te doen) verder zijn er veel onderwerpen wat jou vast wel aanspreekt.kijk maar eens op:http://www.vakantie-turkije.info/phpBB2/
Het is maar een tip hoor,maar ik denk met jouw Turkije-kennis dat je een leuke bijdrage kan leveren op deze site.
grtn. :wink:

haha heb op bodrum gestemt…en dan GUMBET!!!
zoo te gek daar :smiley:
wil terug

Hoi!

Ik ben al 2x naar Kusadasi geweest en het heeft mijn hart gestolen! Ga ik zeker nog terug. Kusadasi is dus mijn lievelingsstad.
Mijn lievelingsplaats daarentegen was de achterkant van het hotel, aan de ingang van een garagebox waar ik iedere nacht om 1u45 afspraak had met m’n ventje! :smiley:

GUMBET IS THE BEST!!!
Al iets van 12 keer geweest, dus ben een egte gumbet diehard…hihi

ANTALYA is gewoon tha place to be en daarna CESME

Voor mij is side de leukste plaats
ik ben er al 3 keer geweest, en heb er al 3 keer een onvergetelijke tijd beleefd!!! volgend jaar ga ik er zelfs als animatrice gaan werke!
dus euh… jullie zijn allemaal welkom!
xxxx

o leuk :smiley:

waar ga je werken in Side?
Side is ook mijn favo plaats. kom er ook al een paar jaar

xx
nur

ALANYA !!!

alanya is t helemaal voor mij, heb er afgelopen zomer gewoond en gewerkt.
ik ben verliefd op alanya en zijn mensen!!!

IK WIL TERUG!!! :frowning:

na 15x turkije ondermeer Kusadasi,Marmaris,Side,Belek blijft ANTALYA voor mij het allerbeste ! !

2 x kusadasi en dit jaar 1x Bodrum(gumbet); Kusadasi is het toch helemaal!!!

hoi,

1x Alanya,6x Turkutreis,1x Gumbet

In Turkutreis kom ik thuis!

Groetjes Tonny

Bodrum aan de leiding, persoonlijk vind ik Bodrum te duur voor Turkse begrippen, zeker als je wat gaat drinken.

Wat Tonnie betreft (hierboven)

Je bedoeld Turgutreis zeker :smiley:

Is ook 1 van mijn persoonlijke favorieten.
(nog) niet zo toeristisch, gezellig, leuke markt en men is er zeeer verbaasd als je een beetje Turks kan spreken en men waardeerd dit enorm.

Maar per saldo, alle plaatsen waar ik tot op heden ben geweest, van zeer toeristisch tot helemaal niet toeristisch, hebben allemaal wel iets.
Turkije is gewoon het einde

Ja,inderdaad,foutje!!!

Ik bedoel Turgutreis,zo zie je he,haastige spoed…

Tonny

ik ben nu ook een keer in Antalya geweest en moet zeggen dat ik dat ook een heel mooie stad vind. maar Side blijft nog steeds mijn favo

Even de goede poll van boven zetten, die andere is niet volledig.
Dus blijven stemmen :lol:

ben 2x in alanya geweest…daarna 2x in side/kumkoy…daarna 2x belek…en dit jaar 1 keer side/ colakli…en hoop er dit jaar nog een 2e x side/colakli aan vast te kunnen plakken…

voor mij is side een nr 1…wil marmaris en bodrum ook nog een keer meemaken…maar side is voor mij een toppetje!!!

groetjes yvonne

Mijn favoriete badplaats is Side. Ik kom er al en aantal jaren.
Het is er knus en gezellig. Alles is op loopafstand. Restaurantjes, Disco’s, winkeltjes, de haven, dingen om te bezichtigen, zoals de tempel en het museum. En met de dolmus zit je zo in Manavgat.
Ik ben er alleen nog maar aardige mensen tegen gekomen.
Ik logeer meestal in hotel Hera, omdat daar vrienden werken. Het is leuk om elkaar iedere keer weer te zien. We gaan dan vaak dansen in Alremu, omdat ze daar dichtbij wonen. Van de zomer logeer ik bij hen thuis.
Ik ga zo 3 à 4 keer per jaar.

Iedereen die er ook heengaat, veel plezier gewenst.

Groetjes, Fransijn. :wub: :wub:

Ben vorig zomer in Marmaris en Gumbet geweest, vond Marmaris net iets meer hebben… Minder heuvels en gezelliger met uitgaan…