in ben nu 4 keer in turkije geweest en het blijft me steeds verrassen/
Ik ben 2 keer in alany geweest
en 2 keer in marmaris
MAar voor mij blijft marmaris de one.
Alles i daar gewonn top
Ga er volgend jaar er voor de 3 keer heen.
Dit jaar was het echt super leuk in marmaris :rolleyes:
EN ga er miscchien ook 5 maanden stage lopen. :rolleyes:
FETHIYE!!! echt super daar! Is tenminste niet echt alleen maar voor 't uitgaan…Maar Marmaris is ook erg leuk?? Wie weet kom ik daar ook nog 's
Groetjes Corine
Voor mij is echt Turgutreis de Turkse plaats waar je is geweest moet zijn!!! Ik woon er en ik wil er echt nooit meer weg!!!
Turgutreis ligt op het Schiereiland Bodrum, dus vier een keer je vakantie hier en misschien vindt jij het wel net zo geweldig als ik!!!
Wat kan ik nog meer zeggen… MARMARIS is het helemaal!!! Deze zomer maar ook weer komende zomer… ga zeker terug!!! GEWELDIG daar!!! Mensjes stem even allemaal massaal op Marmaris, het moet een 1e verdiende plaats worden!!!
Voor mij is Marmaris de leukste plaats!!! Het is daar echt super!! Ben er al 4 keer geweest en ga volgend jaar waarschijnlijk ook weer!! Het is er gewoon geweldig!!
Bodrum, en het plaatsje Ortakent, Yashi Yalishi is voor ons helemaal het einde. We gaan er in Oktober voor de 4e keer naar toe. Sommige mensen vinden het daar te rustig, maar voor ons is het het einde! We zijn ook op andere plaatsen in Turkije geweest, maar we vergelijken alles met “ons” 3* hotel in Ortakent (Sardunya). Dus volgende week weer lekker een weekje genieten van rust, zon, zee, strand, vriendelijkheid en gezelligheid, fijne kamer, lekker eten!
Maar ook Bodrum zelf, met zijn laagbouw, leuke haven en gezellige straatjes vinden wij het leukste plaatsje van alles waar we tot nu toe geweest zijn.
kom er nu al een paar jaar een paar keer per jaar en heb het er altijd naar mijn zin. er is gewoon van alles te doen, in Side/Kumkoy. je kunt er gezellig uitgaan, er is cultuur enz…
en t scheelt natuurlijk ook dat ik er ook een vriendje en een grote groep kennisen heb zitten
Ik ben dit jaar voor het eerst in 2 hele mooie niet toeristische plaatsen geweest en ik ga er volgend jaar beslist weer naar toe. de plaatsen die ik bezocht heb waren: Burdur en Bucak. Geweldig, daar heb je nog het ECHTE Turkije.
Groeten Anja.