Wat is jouw favoriete Turkse plaats

Voor mij staat Kas op nummer 1! Is een klein dorpje maar genoeg gezellige restaurantjes, terrasjes en sfeervolle winkelstraatjes. Het is een heel levendig, sfeervol dorpje, de mensen zijn er superaardig en lang niet zo opdringerig als in Alanya of Side, waar we met onze pubers ook geweest zijn, Oludeniz is ook prachtig, vooral het strand, maar toen wij er waren was het in het dorpje nog niet zo druk.
Dalyan is ook aan te bevelen, maar onze kinderen (20, 17 en 15) vonden Kas het állermooiste, en wijzelf ook!!! Van daaruit kun je vanalles ondernemen, boottocht naar Kekova, een keer naar Kalkan, is half uurtje met de bus, naar de markt in Fethiye op dinsdag, we hadden een auto gehuurd en zoonlief had gereden, is goed te doen. We zaten in Hotel Hera, prachtig uitzicht over zee, vandaaruit een kwartiertje lopen, (niet de richting van het dorp in maar juist de andere kant uit) dan zit je op Pebble-beach, een prachtig strandje. Als je er evt. komt, doe de groeten aan Husseyin, eigenaar van het restaurantje aan de linkerkant, van Iris!

MARMARIS is the place to be

Momenteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Side. En daarna MArmaris

op nummer 1 staat bij mij Alanya !
en daarna Diyarbakir daar ben ik momenteel 2 x geweest, ook geweldig !

Bodrum/Gumbet/Bitez die regio

Gümbet!!!

gumbet!! en yaliciftlik en bodrum!!

TURKIJE!!!
Maakt me niet uit, Kusadasi heeft voorkeur, vind ik een fantastische plek, maar…TURKIJE!!!

Vast weleens op gereageerd, maar kan vast geen kwaar nogmaals te reageren. Ik ben al heel wat keren in Turkije geweest, dus eigenlijk vind ik alles geweldig! Maar als ik moet kiezen gaat het toch Kusadasi worden!

Hallo allemaal,

Ik heb op bodrum gestemd omdat ik die plaats super vind.
Ook moet ik zeggen dat ik turgutreis ook geweldig vind hoor.

Groetjes

Voor mij is Side nummer 1!!! maar komt natuurlijk omdat mijn man daar al die tijd heeft gewerkt dus ging ik steeds naar side. Maar ik vind het er ook heel gezellig!!!

Nu komt mijn man naar hier en ga ik volgend jaar(zomer) waarschijnlijk voor de eerste keer naar Izmir…ben benieuwd!

xxx
http://img207.imageshack.us/img207/6687/wijislieffiesmi0.jpg:wub:

Brenda wat een leuke foto!! Je hebt het over je man, dus ik neem aan dat je getrouwd bent? Echt super!! Hoelang zijn jullie al samen??

X

Wat een mooie foto Brenda :wub:

:wub: :wub: super mooie foro brenda…'t is wel te zien dat jullie super gelukkig zijn met elkaar:wub: :wub:

@brenda : helemaal mee eens leuke foto van jullie twee :wub:

@cynthia: ja klopt we zijn van de zomer getrouwd…we zijn pas anderhalf jaar samen …misschien wel snel maar we zijn heel gelukkig samen…

bedankt voor de leuke reacties allemaal

Echt super leuk!!! En ach hoezo snel!!! Als je van elkaar houdt kan het toch!!

X

Super foto !

dank je:)

Echt een mooie foto