Wat is jouw favoriete fastfoodketen?

Veel mensen denken meteen aan fastfood als het over Amerika gaat. Vaak erg ongezond, maar blijkbaar in trek. Welke fastfoodketen kan zeker op een bezoekje van jou rekenen als je in Amerika bent?

Stem hierboven in de peiling en geef hieronder even aan wat je daar het allerlekkerst vindt!

Bijna alles vind ik bij Mc Donald’s erg lekker, maar als ik 1 ding moet kiezen ga ik toch voor de Quarter Pounder. Ik mis in andere landen wel de lekkere fritessaus die je in Nederland bij Mc Donald’s kunt krijgen.

Subway is een geval apart en altijd goed, maar voor een lekker ordinaire burger geef ik de voorkeur aan A&W, met White Castle als runner-up.

Overigens, Applebees en Outback zijn toch geen fastfoodketens?

White Castle, de oudste hamburgerketen, maakt de lekkerste burger voor na ‘a night on town’
Liefst geconsumeerd met een White Rock Rootbeer…

Wendy’s: zowel de hamburger (“never frozen”) als de chili.
Ook lekker is de orange chicken bij Panda Express

Ik ben niet zo van de fastfood… Als ik toch moet kiezen, dan maar Wendy’s. Ook hele lekkere toetjes daar (iets dat tussen softijs en een milkshake in zit).

http://www.in-n-out.com/

The waffle house. Goeie burgers en, naar Amerikaanse maatstaf, goeie koffie.

Heb er twee aangeduid(pizza-hut en mcDonalds!!Omdat je deze fastfoodwinkels ook hebt in…! Lieve Yvonne,waar blijf je deze mooie peilingsvragen vandaan halen!!groetjes:georgessiam.

ik maak zeg maar gerust nooit gebruik van fastfood dat overkomt mij hooguit 1 of maximaal 2 keer per jaar en dan vaak op vliegvelden maar de fastfood ketens die ik ken vind ik te slecht om er een favoriet tussen te kiezen dus zal het er een moeten zijn die ik nog niet ken vandaar mijn stem op anders

liever een lekkere pad thai van een stalletje lang de straat in bangkok klaar binnen 2 minuten en heel erg lekker

groet dirk :chin:

…Thailand waarschijnlijk? En KFC dan eigenlijk? Die vielen me in o.a. China, Hong Kong en Zuid-Korea juist erg op, daar zag je ze verhoudingsgewijs veel vaker dan in zowel Nederland als de VS.

Ach, zo op z’n tijd is het spul van de McD best te eten. Maar zo ongeveer elke andere keten is veel beter, alleen kom je die veel minder vaak tegen. Maar voor een echt goede burger moet je überhaupt niet bij een keten zijn, maar gewoon bij een willekeurige diner. Daar krijg je bijna altijd een veel betere burger, met lekker brood en vlees wat daadwerkelijk ooit aan een koe lijkt te hebben gezeten. En geen plastic-achtige cheddar, maar bijvoorbeeld een dikke laag blue cheese. Geen verlept groenvoer maar verse tomaat en gebakken uien. heerlijk. En in tegenstelling tot die fastfood-burgers heb je dan tenminste niet een half uur later alweer honger…

In en Out burgers zijn vers. Lijkt net een McD maar probeer hem maar eens…He Jurjen, goede reis morgen alhoewel je het jaar van vertrek er niet bij hebt gezet :wink:
Yeehaw

1 like

Dit is een Amerika forum,kon toch moeilijk mijn favoriete land vermelden!De beste hamburges zijn,die je zelf klaar maakt,dan weet je tenminste wat er allemaal op ligt.Mcd:100% gelijk,nadien krijg je terug honger.g.s

Wegens gebrek aan een goeie Tex-Mex in mijn buurt, MOET ik gewoon voor Taco Bell kiezen als ik in de States ben.
Als beste buikvuller verkies ik Subway. Voor een algemene kaartkeuze moet je dan weer bij Applebees zijn.
Al eens gaan ontbijten of lunchen bij IHOP ? Leuke afwisseling.

Fast, faster, fastest food ? De dampende hot & spicy aisle in de shopping malls (Walmart) !

Ik heb niet echt een favoriet en ik maak ook niet veel gebruik van dit soort ketens maar Applebees, Outback en Olive Garden in het rijtje plaatsen van fastfood ketens vind ik wat overdreven. Het zijn wel ketens maar vooral Olive Garden is wel erg lekker en zeker voor mij geen fast food.

Frank

Het eten aan boord van SA is soms beter dan de genoemde fastfood ketens. Have a great flight :wink:

Ik ga binnenkort voor het eerst naar Amerika en wil zeker naar een Wendy’s want ja als je Wendy heet moet je daar eens heen :wink:

Ik ben Canadees en ik vind MacDonald’s echt niet lekker net carton, dan is Wendy’s een betere qualiteit. Tim Hortons is erg lekker en de Ponderosa, steaks, granalen, salad bar etc.

Ik ben zelf erg fan van Arby’s; dikke lagen gestoomd rosbief op een broodje, al kunnen de broodjes beter… Outback is toch niet echt fastfood? Zeer goede steaks daar!

Outback, Olive Garden en Applebees zijn geen fastfood ketens, maar gewone restaurants. Daar kun je rustig zitten, en goed eten. Outback Australisch, Olive Garden is Italiaans, vooral pasta’s enzo en Applebees heeft veel burgers.