New York fastfood tips

New York fastfood tips

Top 5 beste fastfood plekken, volgens de leden van Citysearch
[ul]
[li]Five Guys Famous Burgers and Fries
[/li]Hamburgers, hotdogs, en friet
Te vinden op: 43 W 55th Street
[li]Gray’s Papaya
[/li]Hotdogs
Te vinden op: 2090 Broadway
[li]Tuck Shop
[/li]Internationaal en eclectisch eten (vooral Australisch)
Te vinden op: 68 E 1st Street
[li]Crif Dogs
[/li]Hamburgers, hotdogs, cheesefries, en nog meer “traditional American” fastfood
Te vinden op: 113 Saint Marks Pl
[li]Artichoke Basilles Pizza
[/li]Pizza
Te vinden op: 328 E 14th Street
[/ul]

Hieronder vind je tips van reizigers over fastfood in New York. Heb je zelf een lekkere tip over fastfood in New York? Plaats 'm hieronder!

.

Fastfood soep is dé nieuwe trend in fastfood land, en New York blijft daar natuurlijk niet in achter. Zo heb je bijvoorbeeld The Daily Soup, dit is een fastfood “restaurant” speciaal gericht op soep gelegen in midtown New York. Je krijgt er ook brood, een stuk fruit, en een koekje bij en het zal vast gezonder zijn dan McDonalds, dus… smullen maar!

Bestellen aan de counter en binnen aan een tafeltje opeten…
lekker Italiaans bij Sbarro op diverse lokaties.

De lekkerste pizzapunt die ik ooit gegeten heb:
Bravo Pizza: een heel klein zaakje tegenover de Library op East 42nd Street.

Als je snel (fast) wil eten/drinken(ontbijt) en niet al te duur uit wil zijn, kan ik je zeker de koffie en broodjes op straat aanbevelen, bij zo’n ijzer karretje. grote beker koffie voor de helft van de prijs van Starbucks… natuurlijk geen white choclate mocca maar lekkere simpele koffie! en heerlijke bagels… dus zoek een bankje en ga lekker mensen kijken op straat!

De lekkerste bagels haal je uiteraard bij een lokale afhaalbalie, niet een (grote) keten. Mijn vaste ontbijtstek (Lenny’s Bagels, hoek Broadway & 98th) had keuze uit iets van 16 verschillende bagels (van normaal tot volkoren tot kaneel+rozijnen) en dan ham, kaas en bacon op je eieren. Heerlijk!