Wimpy
Burger King ![]()
Hmmmmm…heeeeerlijke whopper ! Nu ik eraan denk, heb ik er meteen zin in !!!
Zijn allemaal dikmakertjes die hamburgers,op reis in …heb ik geen enkele hamburger gegeten of iets dat er op lijkt!Had het al van tervoren vermeld,als je één burger eet,heb je binnen het uur weer terug honger!wat is feitelijk een whopper Dave?gegroet:georgessiam.:dag:
Tsja, hoe omschrijf je een whopper…hmmm…de Burger King-versie van de Big Mac…alleen dan veel lekkerder !
De hamburger is over het algemeen het probleem niet. Er wordt alleen meestal een bak moddervette friet met mayonaise bij gegeten, en een halve liter cola bij gedronken, dat zijn de echte cholestrol- en caloriebommen.
Dat is ook waar,(cola+oliefritten)dat het caloriebommen zijn.Vindt het maar niets eerlijk gezegd,mij kunnen ze toch niet verleiden om naar een fastfood tent te gaan.In mijn geval heb ik liever een rijstschotel met verse groentjes.En moest ik eventueel een hamburger eten,dan maak ik hem thuis klaar in de pan.gegroet:georgessiam.:chin:
Ik kan Red Robin gerust aanraden, grote keuze aan voeding en niet alleen hamburgers. Ik zie zo’n restaurant niet zo zeer als een fast food restaurant. Ik zie een Fast food restaurant eerder als een restaurant waar je aanschuift om je eten te halen (Subway, McDonalds, Burger King, Wendy’s, A&W, enzovoort)…dus letterlijk je krijgt je “food” “fast”. ![]()
Red Robin is een restaurant waar je bedient wordt en je kan er ook hamburger krijgen, de zogenaamde “gourmet burgers”, maar je kan dan in plaats van frietjes een caesar salad kiezen of wat anders. In dit restaurant is er ook keuze aan verschillende soorten pasta, slaatjes en andere maaltijd krijgen.
En mayonaisse kom je niet vlug tegen in een fast food restaurant (in Canad toch niet), het is meestal ketchup en de frietjes worden in olie die “transfat free” is gebakken (dat is een regelement sinds enkele jaren in Canada). Tijdens onze reisjes naar de States hebben we gemerkt dat het daar nog niet verplicht is om “transfat free” olie te gebruiken in de fast food restaurants en alle andere restaurants.
Ok, hier is de ultime burger: http://www.heartattackgrill.com/
Wij zijn erg fan van de Danny’s…:beef:
Er stond hier in het weekend een heel artikel in de krant over dit restaurant, wel interessant…maar die burgers…jeetje zo groot en zoveel precies!
Ik moet er zelf ook niet aan denken…yikes.
Geniaal juist!
Daarom hebben ze bij de MacD. ook cola light, om het een beetje te compenseren.:biggrin:
Frank
Da’s waar. En de anderhalf liter bekers lijken inmiddels ook al te zijn verdwenen…
Ontbijten in de IHOP, International House of pancaks. Of heerlijk eten bij de Outback (is geen fastfood, hoor), Neem daar eens als toetje de Cheese cake. Mmmmm, die is daar het beste!
Of heerlijk lunchen bij the Cheese factory. Ze zijn er niet veel, maar daar kan je heerlijk eten, geweldig.
En voor onderweg naar de Subway een broodje gezond, “Hold the mayo”.
Je kan zeker gezond eten in de USA! En geweldig die service overal and the refill of your soda.
Menig Nederlandse horeca kan aan de service nog een puntje aan zuigen!
Maar ook in Zuid Afrikaanse restaurants kan je zeer goed eten en is er goede service, alleen niet zo speedy las in de USA, maar ja It;s Africa!
Baie groeten uit een warm Zuid Afrika:zon02:
Ik weet niet of ze deze keten op meerdere plaatsen hebben, maar Prêt-a-Manger in NYC was FIJN!!
WENDY’s. De enige fast food keten waar je een bord chili-bonen kunt krijgen. Je mag er zoveel zoute crackers bij pakken als je wilt.
Ik kies voor T.G.I. Fridays