Wat is de doelstelling van deze site?

Dat vraag ik mij de laatste tijd steeds vaker af.
Ik lees van vrijwilligers, die een taak hebben op dit forum, maar wat die taak inhoudt weet of snap ik niet. Je hebt admins en moderatoren.
En die vrijwilligers zijn blijkbaar ondergeschikt aan iets duisters, dat ze dan “bestuur” noemen. Daar horen een paar namen bij, maar van die bestuursleden hoor of zie ik niets.
Ik hoop, dat er eindelijk iemand van het bestuur zich waagt aan een antwoord op mijn vragen.
Het zou niet meer dan logisch zijn, dat het oogmerk van deze site direct zichtbaar wordt, als je hier inlogt.

Misschien heb je iets aan dit draadje van begin dit jaar? http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=182468

Het pijnlijke is echter dat de toenmalige admins alle gestopt zijn (Theiz, C4th, Daneschka, Zaan, Georgssiam en ik). ChristelK is gestopt met haar stage en Zlata is geen bureaumedewerker meer.

Jeroen (bestuur) werkt voor zover ik begrepen hebt aan opvolging.

Het oogmerk lijkt mij gewoon een makkelijke manier te zijn om aan (reclame) inkomsten te komen.
Je had hier ooit een goed functionerend stelletje admins. Admins kunnen in feite in alle fora berichten verplaatsen en verwijderen, zij kunnen afmeldingen afhandelen etc.
Toen kwamen er twee nieuwe admins (Zaan en ik zij de gek) en die kregen geen rechten om ook verwijderingen af te handelen, waardoor we een gebrek aan vertrouwen voelden en toen had je opeens alleen Georges nog als admin.
En eens is een muur te dik, georgessiam heeft besloten dat het onwerkbaar werd als het “bestuur” (lees: Jeroen) niet reageerde op berichten van zijn kant.
En zo werd dit een stuurloos geheel, waarop iedereen de boel kan volspammen, zonder dat er mensen daar iets tegen kunnen doen.

De naam van Jeroen valt regelmatig, maar ik herinner mij niet, dat ik hier wel eens bericht van hem heb .
Ik daag hem hierbij uit om zich in deze discussie te voegen.

Succes… wellicht moet je hem even een PB sturen om hem op dit draadje te wijzen :biggrin:

De kans dat je de kerstman tegen het lijf loopt is groter…

lol2

Het is niet zo vreemd, dat dit bericht, alhoewel het tot nu toe nog maar een stuk of 7 reacties heeft verworven, gewaardeerd werd met 5 sterren.
Dus Jeroen, kom uit je schulp!
Dit forum trekt dagelijks vele bezoekers, dus het zou heel dienstig zijn, als de doelstellingen van het forum duidelijk zichtbaar zouden zijn.

Er zijn vele leden, in wiens naam Jeroen voorkomt, dus is mijn vraag wie ik moet hebben.

Als je een priveberichtje wilt sturen dan kan je bij deze persoon terecht !!(zie linkje) Jeroen

Tja… Ik heb er verder niets zinnigs over te melden.

Denk dat het meeste hier al meerdere keren over gezegd is in diverse topics. Dus veel nieuws zal dit niet opleveren.

Heb intussen contact gehad met Jeroen.
Hij gaat (nog?) niet in op mijn suggestie om de doelstellingen van deze site zichtbaar te maken. Hij is de enige die dit kan, want hij verzorgt de ict.
Ik ben intussen wel zo ver, dat ik begrijp, dat het heel erg moeilijk zal zijn om genoeg moderatoren on de vrijwillige leden te vinden, voor alle landenfora. Hij is van mening, dat het hele beheer door de deelnemers zal moeten worden verzorgd. Zoals het nu is dus.
Ik denk nog even na over mijn verdere vragen aan Jeroen.

Geinig… is er een admin team dat zaken wil oppakken en krijgt dat team geen of beperkte rechten.

Wat Jeroen nu zegt tegen jou is totaal tegenstrijdig aan wat hij doet. Want als admins zaken willen oppakken en aanpassen wordt er totaal niet geluisterd of worden de ideeen afgeschoten.

Kortom… doe het zelf of geef vertrouwen.

Uit het feit, dat de laatste tijd een aantal adminis zijn uitgestapt of “bedankt”, maak ik op, dat de zaken behoorlijk zijn gaan wringen.
Jeroen zou er goed aan doen om hieruit de conclusie te trekken, dat er iets moet veranderen. Ik weet het, er zijn door een aantal admins al en aantal keren suggesties dienaangaand gedaan. Dus Jeroen is duidelijk aan zet.

Feit

En Jeroen dronk een glas, deed een plas en alles bleef zoals het was.

Ik begrijp, dat jullie een beetje ten einde raad zijn. Zover ben ik nog niet.
Ik zal eens zien of ik als intermediair kan optreden.
Wordt vervolgd.

Wil je geen admin worden? Een nieuw gezicht met enthousiasme zou deze site goed doen!

Dat weet ik niet. Maar natuurlijk niet onder de duistere condities van dit moment. En ook niet, vooraleer ik Jeroen IN PERSOON ontmoet heb.