Wij gaan 10 april een week naar Alanya-Konakli (Titan Garden). Geboekt via Ferio (hopelijk gaat alles goed, nog nooit eerder geprobeerd). En duimen voor mooi weer!
Vorig jaar naar Sunhill geweest in Gümbet, midden juli, hoogseizoen dus. Superhotel…
Paar jaar geleden in Sunway gezeten, ook in Gümbet…
Ja soms heb je gewoon geluk en vind je nog iets. Wij gaan gelukkig zeker dit jaar met de kerst nog eens. Ben aan het kijken of ik er de zomervakantie nog kan doorbrengen en misschien nog eens een paar weekjes met de kleinste.
Weet iemand hoe t vliegen is met 1 volwassene 1 kind van 12 2 van 10 en 7 en 1 van 1,5 jaar, word die van 12 als volwassen gezien en mag zij een kind meenemen, scheelt weer een vlucht voor mijn man, die heeft maar 2 weken vrij van de zomer, de stakker. De kinderen en ik 6
hoop op een reactie, groetjes Carine
Mijn neefje van 12 gaat binnenkort ook met mij en de rest van de familie mee op vakantie… Hij viel ook al onder de categorie ‘volwassenen’ … maar dit is per reisorganisatie verschillend! Dus gewoon even navragen
@Carine: Het kind van 12 valt inderdaad onder de volwassenen. Ik hoop voor je dat elk kind kinderkorting krijgt… Vaak is dat als volgt van toepassing: 1 kind kinderkorting bij 2 volbetalenden… Succes iig.
10 mei Marmaris!!!We gaan naar het appartement van Marjogege, en ik heb een supergoedkope vlucht kunnen boeken, bij Neckermann.com
Ik snap het zelf ook niet, want nu is het er weer af, maar mijn man en ik vliegen voor: 256,00 euro retour (ja, de prijs is voor twee personen, echt, ik heb het nagevraagd!) met transavia van Ams naar Dalaman, op woensdag 10 mei!!! Ik heb nog gebeld of het geen vergissing was, want ik wil niet voor vervelende verrassingen komen te staan, maar het is een discount vlucht, die gooien ze er af en toe tussendoor. En de vliegtijden zijn, onder voorbehoud, ook nog heel gunstig, om 06.10 uur heen, en iets van 20.50 terug ofzo. Ik ben er superblij mee!
Xx Mar
Wow das echt een hele goedkope vlucht!! en die vliegtijden, idd ideaal!!!
Veel plezier! Ik ga als jullie vertrekken de volgende dag alweer terug naar NL Maar ja ben er dan wel al 2 weken geweest
@Mar: Ja dat klopt Neckermann heeft vaker van deze discountvluchten! Laatst hadden ze vluchten voor €55 naar Alicante (spanje) excl. tax… Ja kan dan rond de €100. p.p. Is echt geen geld hoor!
Wij gaan vanaf 30 augustus tot mid september naar Bodrum, hotel “Diamond of Bodrum” Voor ons is het de eerste maal Bodrum, wij zijn altijd al naar Kusadasi geweest.
Wij gaan 1 juli voor 2 weken weer eens naar Alanya. Naar hotel Orient Palace, iemand van jullie daar al eens geweest??
Wij weten de vertrektijden ook al 05.00 vertrekken
en de terugreis is om 10.45. Dus ook wel lekkere tijden, ik heb ze namelijk al eens slechter gehad
Heeey! Ik ga 27 april t/m 4 mei naar Kemer… uhhmmm… hotel Kemer Dream wel ooit van gehoord… Het ligt 10 km van Kemer zelf af of 10 minuutjes lopen ;), geloof ik…
hehe nee het ligt IN het centrum…
dus niet ver lopen;)
600 m van het strand, dus das mayb 10 min lopen is slakkengang haha
maar toevallig als ik aankom ben jij er nog 2dagen