Wat hebben/gaan jullie boeken komend seizoen?

Ik heb vorig jaar in Anka en Isis gezeten en die lagen nog iets verder… Maar ik vind het echt een klote weg! En qua prijs is hij ook hoog! Ik vind het zonde omdat ik toch niet zoveel in het hotel zal zijn!

x

Ik heb samen met mijn vriend hotel emre beach in marmaris geboekt.

wie is hier al eens geweest?

xxx wendy

Hoi Hans,

Hoop eind mei voor de zesde keer naar hotel Neptun in Side te gaan, Bevalt me daar heel goed, bij het strand en niet zo groot, vlak bij het centrum…dus alles dichtbij! Het was even zoeken naar een reis, maar toch gevonden.

Verheug me op de zon, terwijl ik hier naar de sneeuw kijk!

Groetjes Aysa

Ja de prijs in het hoogseizoen is ook heel erg hoog!! daarom ga ik ook nooit in het hoogseizoen naar WOW. Dan ga ik meestal naar marmaris naar een lekker goedkoop hotel…lekker uitgaan, zon, zee, strand;)
kusjes

Ik ga 27 april t/m 4 mei naar Kemer (Fame Residence!;))

Als het goed is weer naar Aegean Dream in mei of juni. Vorig jaar ben ik hier ook al 2 weken geweest in juni en dat is goed bevallen :slight_smile:

Ik ga dit jaar in Juni gewoon naar Gümbet en ik betaal iets van €590.- voor 2 weken all-in!! Marmaris trekt me niet zo, en ik weet ook niet waarom…

x

En ik heb inmiddels geboekt ! 369 euro voor 8 dagen Aegean Dream op 19 mei. Leuke aanbieding

@Crouching_Tiger: ben erg benieuwd hoe je het gaat hebben in AD in mei. Wij gaan dit jaar voor de tweede keer en ben benieuwd of er nog veel verandert is tov vorig jaar. Maar dat zullen we vast allemaal nog wel horen :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Mijn vrouw en ik gaan naar Dalyan ,hotel Club Alla Turca,voor ons een bekende omgeving waar we echt naar uitkijken en,lekker dicht bij de luchthaven.
Groetjes Harry en Nel

club alla turca, daar zijn wij vorig jaar in mei geweest. Super vakantieoord. Ga in Mei naar Side, omdat mijn dochter daar graag eens heen wil, maar ik zou het liefst naar Dalyan gaan. Wat een gezellig dorp.

Vast wel goed. Zie mijn eerste post in dit topic. Is voor mij dus ook de 2e keer al. Ben ook benieuwd wat er is veranderd :slight_smile:

Ga weer naar Kusadasi, lekker in eigen huisje.

Wij gaan in mei 2 wk. naar Alanya (Konakli) en in september willen we richting Bodum. Zijn er alleen nog niet uit of het Forever Club in Bodrum of Feye Pinara in Turgutreis gaat worden. Iemand nog tips???

kijk eens op: www.vakantiereiswijzer.nl kan je alvast de reacties van beide hotels met elkaar vergelijken, kan je mss ook al een stap verder helpen!

hai hai…

Ik ga 29 april voor 8 dagen naar bodrum toe. En dan 19 augustus voor 11 dagen naar bodrum. Ben er afgelopen zomer voor het eerst geweest en vind het echt zo geweldig daar. Ben gewoon verslaafd denk :wink:

Ik ga 21 aug. voor 12 dagen naar Gumbet…:P:P:P

X

Ik heb nog niets geboekt.
Graag zal ik dit jaar naar Turkije willen.
Graag zal ik met een reisgenoot (m of v) van ongeveer dezelfde leeftijd gaan.
Ik ben zelf net 27 geworden.
Ik hou van lekker relaxen ook al wil ik natuurlijk wel wat van het land zien.
Het liefst wil ik een keer gaan in de periode tussen half mei en half oktober.

groetjes Peet

Was er al niet iemand die ook iemand zocht om mee te gaan op reis ?

Voor zover ik gezien en gelezen heb, ben ik wel wat oproepjes tegengekomen maar dat verschilde met wat ik zelf graag wou of een te groot leeftijdsverschil. Misschien dat ik nog iets over het hoofd gezien heb. Het zou kunnen.
Ik wil echt graag naar de kust. Ik ben nog nooit in Turkije geweest.
Zo te lezen de verhalen wordt er lovend gesproken over de westkust.:slight_smile:
Ik hoop nog reisgenoten te vinden.

groetjes Peet