yoehoe… de tickets zijn binnen…
zozo…het gaat nu echt dichtbij komen(26 april)…de tijden zijn ook super…5.30 vertrekken en terug om 21.30:D:D dus ben super blij!
nu nog hopen dat het weer beetje goed is!!!
GEBOEKT!!! 9 Juni Gumbet Grand Iskandil!!
Voor het eerst All-In, maar het komt goed, ben ik van overtuigd!!
JOEPPIE WE GAAN
![]()
Sorry niet gezien! Heb op die andere topic op je gereageerd.
Hoeraaaaaaaaaaaaa:RockOn: ![]()
Groetjuuuuuusssss. Roanna
YES BEPPIE!!!:RockOn: :RockOn: :RockOn: :RockOn:
Ga je naar Cynnie?
Beppie, gaaf dat je geboekt hebt. Van harte.
Ik ga in de meivakantie uitzoeken in Side hoe lang ik zal gaan en waar ik zal verblijven.
Ik zou bij een neef van m’n vriend in in huis gaan, maar nu zijn vrouw er weer is moet ik eerst goed overleggen.
:NETHERLAN
Fransijn,neem kontakt op met me,
Hans.
Natuurlijk neem ik contact met je op Hans. Dat is vanzelfsprekend. We zullen elkaar zeker gaan zien.
1 juli naar Dalyan. Villa Poseidon. Heerlijke plek en heerlijk huis. Drie weekjes rust in het paradijs. ![]()
Ik heb mn reis van 28 april tot en met 11 mei omgeboekt naar 1 augustus tot en met 11 augustus … Istanbul! Wie gaat er mee?
:RockOn: Ik heb een reis naar Kreta-Analypsi geboekt.Ik ga hier eind mei een week lang vakantie vieren.Heb er enorm veel zin in.Ben nu al aan het aftellen.
gr keby
1 Augustus , Marmaris, Hotel Romance
Ik kan niet wachten!
Wij gaan, na jaren in Turkije te zijn geweest,
dit jaar weer even naar Bulgarije. ![]()
Vorig jaar in Turgutreis en Side geweest.
Wij vertrekken in juni en kunnen niet wachten.
![]()
Dit jaar naar turkutreis voor de 2e keer, (naar bodrum al 3x geweest) maar nu naar een nieuw hotel la blance. Het is nog niet open heb ik begrepen, jammer, ik hoop dat er snel wat over dit hotel te bekend is, hoe andere gasten het hebben gevonden en of het allemaal af was. Het is voor ons de eerste keer in een nieuw hotel en hoop dus maar dat er niet veel problemen zullen komen, ik ben namelijk rolstoel afhankelijk als er langere stukken gelopen moet worden, dus hoop voor mijn bestuurders (van de rolstoel) dat zij niet eerst door allerlei bergen zand heen hoeven te ploeteren.Duimen jullie voor mij mee? en wanneer iemand wat meer weet hoor ik het graag!!! met de zonnige groeten Martine
misschien informeren bij het reisbureau of kijken bij vakantiereiswijzer.
11 juli naar IC GREEN PALACE in AKSU 11 dagen.
hoi.
wij gaan voor de 5e keer naar Turkije en nu voor de 2e keer naar
hotel Club Voyage Charm in Bodrum/Gumbet. En wel op 26 julia a.s.
Verheugen ons er nu al op!! Sonja en Henk.
Wij gaan dit jaar op de bonnefooi. We rijden met auto en caravan. We gaan in ieder geval kennissen opzoeken in Aydin , Horsunlu, en Nazili. Daarna misschien richting Antalya, of Marmaris, Datca. Zijn hier voor het laatst geweest in 1989. Aan de zuidkust dan. De westkust 2 jaar geleden bezocht.
Ik verheug me er op .Fantastisch land.
Datca schijnt heel mooi te zijn. Een Turkse kennis van me werkt er nu en het schijnt mooier te zijn dan Içmeler !?
Nou ik weet het niet. Wij zijn er een paar jaar geleden geweest met de auto. De rit erheen was GIGA MOOI!!! Maar het dorpje zelf, nou nee. Ben in geen jaren meer opgelicht(dat ik weet) in Turkije, maar daar ging het vanzelf!!! En nog debiel staan kijken toen ik melde dat ik me niet liet tillen!!
Nog maals, mooie route, maar spectaculair dorp, nee
![]()
ik ga naar marmaris met mijn vriend naar Hotel Pineta park de luxe… ik ga 28 juni al en heb er echt reuze zin in!