Kenya, dat is ook onze hele insteek, sparen voor de nieuwe reis naar Kenia. Hoe sneller we het geld bij elkaar hebben, hoe sneller we er weer naar toe kunnen. Dan maakt €150pp of €600pp (maal 6) inderdaad een heel groot verschil. Als we die €600pp krijgen dan hebben we de “kale” tickets al weer bij elkaar “gespaard”.
Willyboy, wat hebben ze jou nu dan laten weten? Ze zitten met de zaak in hun maag en we moeten niemand inschakelen. ja dat zou ik ook zeggen als ik hun was. Maar wat hebben ze jou nu daadwerkelijk toegezegd? Hebben ze jou laten weten dat ze bezig zijn met een hoger bedrag of hebben ze jou gewoon heel slim een vriendelijk iemand bij jou neergezet die jou naar de mond praatte zodat je erover op hield. Tegen mij hebben ze ook gezegd dat de zaak 2 tot 3 weken zal duren…totdat iedereen die €150 gestort heeft. Ze hebben niet gezegd dat ze bezig zijn met iets wat meer volgens de wet is. Daarom ben ik heel benieuwd wat ze jou hebben laten weten waardoor jij nu zo gematigd bent en je niet meer over die €600 praat.
Jetair heeft mij niets toegezegd .Alleen gezegd dat de zaak nog niet afgehandeld was .En dat iedereen dezelfde regeling ging krijgen .
De wet is 1 zaak …de wet toegepast krijgen is een andere zaak .Nogmaals …Nederlandse maatschappijen zoals EU claims of arag hebben geen machtiging om jetair te dagvaarden(je doet maar ,ik hou je niet tegen) .In Belgie bestaan zulke burelen niet .
31 mensen een ander tiket geven kost 40.000 euro +31 mensen 600 euro geven kost +18.000 euro .Dus deze grap kost +60.000 euro (confort klasse,stoelenresereving) .Deze zaak kost +60.000euro aan jetair .De zaak van verleden zondag is +100.000 euro .Je kan al raden dat jetair niet met een smile iedereen gaat uitbetalen .
Alvorens je bij een advocaat binnen stapt ,denk na .Hij kost je 185euro per uur +200 euro voor een dagvaarding .Uw advocaat gaat je 3x meer kosten dan 600 euro (als je dan al wint)
Willyboy dit zegt volgens mij genoeg je start een topic met een goed verhaal en nu aan het eind is het totaal omgedraaid en verdedig je de maatschappij die je eerder aan de schandpaal wou nagelen.
Jaap het kan ook zijn betere een half ei dan een lege dop.
Maar ik maak uit een ander bericht op dat jij gewoon met JET AIR vliegt dus het zal wel meevallen en meer een storm in een glas water zijn waar helaas enige anderen veel last van hebben gehad.
HAHA
Je vergeet nog even teen en tander in je kostenplaatje voor jetair…
je denkt toch niet echt dat met de ticketkosten alle vliegtuigkosten zijn betaald ?
Zoek maar eens op wat een OO-TUC kost om heen en weer naar Kenya te vliegen.
De crew, (piloten en stewards) de kerosine, the slots, etc etc
Je valt van je stoel…
De hele discussie gaat hier voor een stuk over het verschil tussen een a) chartervlucht en eenb) lijnvlucht
a) chartervlucht = goedkoper
je zit als sardientjes op elkaar (zoek maar op seatpitch)
je mag minder bagage meenemen
minder service aan boord (kwa eten, drankjes)
je hebt iets minder rechten als het fout loopt
de kans dat het goed misgaat als het fout loopt is groter
b) lijnvlucht = duurder
je zit iets ruimer
krijgt meer service
je mag meer bagage meenemen
je hebt iets meer rechten als het fout loopt
de kans dat het goed gaat als het fout loopt is groter : ze hebben codeshares, kan je niet mee met klm, dan kunnen ze je op air france oid zetten meestal binnen redelijke tijd
Dus, als je nog eens kiest om te kiezen, kies je voor een toeristenstatus (charter) of een reizigerstatus (lijnvlucht)
ALs je een auto huurt kan je ook kiezen tussen een mini of een rav4
Ze hebben zich niet kapot gelachen .Ik heb rechtbank aangesproken .Ze hebben hun 600 euro ei gelegd .Meer info geef ik niet .Het was toch ieder voor zich .