Wat een geweldige reis heb ik gehad...!!!

Dat is een goeie hahahahahaha. Maar die lopen echt om je heen en dat doen ze in Apenheul niet hahahaha.

Het is idd niet leuk om alles gehaast te doen; sowieso zijn de mensen daar gewend om ook alles rustig te doen en dan doe je vanzelf mee … lekker relaxed.

Indesco

Dat is waar .
Omdat ik uit West Java komt (geboren - groot gebracht in Jakarta) zeg ik altijd geef mij maar Jakrta en West Java.
De hotels , de malls , infrastructuur , natuur etc .
En toch heb ik mijn "chauvinistiche"mening bij moeten stellen.
Sumatra is qua natuur mooier dan (West)Java ,de mensen zijn vriendelijk , zelf op Toba en Medan waar de bevolking stugger(directer) zijn dan de Minangkabauers en Javanen , voel ik me redelijk thuis.
Heb veel Batakse vrienden , dus ken hun manier van praten en omgaan redelijk goed.

Zeker wel, als je prullarie in je pockets hebt ben je het gewoon kwijt hoor :smiley:

Alleen de doodhoofd aapjes overigens, de bokito’s zitten veilig in een hokkie haha.

Maar ik ben geen reclame aant maken, in het wild is natuurlijk veel mooier :thumbsup:

Jaja smkiek Indesco

Hoi Indesco,

Mocht je beheerder van een forum willen worden, dan kan je hiervoor het beste even een bericht plaatsen bij de Helpdesk, dan zullen ze voor je gaan kijken.

Ik zie overigens dat de altijd vrolijke peterlente het Indonesie-forum ook verlaten heeft ? Dat kan de sfeer hier alleen maar ten goede komen. Hopelijk gaat het er nu dan weer leuk aan toe hier !

*Jammer maar helaas davenuman, er valt hier niets interessants meer te lezen sinds peterlente zijn postings heeft verwijderd. *

Positief bericht: Davenuman; thx voor je leuke bericht !!
Negatief bericht: Sumbar; jammer, want je weet niet waar je het over hebt en hoe vals die PL kan zijn, dat maakt het er echt niet leuker op. Misschien moet je ook maar naar de site van Londoh; daar zitten al die gefrustreerde Indo’s, die mij blijkbaar ook errug interessant vinden; succes !!!

Verder ben ik er even tussenuit geweest en zullen mensen nog van vakantie terug moeten komen e.d. maar het gaat weer Gezellig worden … jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hahahahahaha.

Indesco

Ben het met je eens Sumbar

Aan Indesco : Begin je weer. 't was net zo rustig hier.
Maar wees blij , dit is mijn laatste bericht . Sinds de deskundigen hier weg zijn is het wel erg saai hier.

Ojee, daar heb je haar weer. Wegwezen hier en voorgoed…:dag:

Oh … was jij er ook nog Cowok, maar misschien moet je samen maar met Sumbar naar Londoh-site; is voor jullie gezelliger, voor ons triest hahahahahaha.

Voor vragen over Indonesie, althans hetgeen ik weet en zelf heb meegemaakt, vraag maar raak, groetjes Indesco

:dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag: Dag Sumbar en Cowok, we zullen jullie NIET missen … Groetjes en een dikke afscheidszoen van Indesco

Mocht je weer wel serieus zijn, dan kun je terugkomen … anders moet je maar wegblijven … hahahahahaha.

Davenuman; Ketut had mij al een bericht gezonden dat je via de hoofdpagina een Landenforum kunt aanmaken, dus ik ga dat t.z.t. eens proberen. Maar nogmaals bedankt voor je tip, want als dit niet lukt, dan zal ik het alsnog navragen bij de helpdesk.

Indesco

Blijkbaar hebben de leden die gepost hebben na deze opmerking niks beters te doen dan op- en aanmerkingen te schrijven over andere leden. Tot zover dit topic…