ja ik betaal de helft, maar ik kan het terug verdienen zegt hij. ergens zit ik te twijfelen of ik het wel moet doen 11 dagen is €219 goedkoper dan 49 dagen. naar dat hotel gaan wilde ik dus sowieso. ik kan nu nog steeds bruin worden en kan nog steeds naar mn vriend toe als hij vrij is van werken. mn kamer is wel gewoon een gast kamer.
ik wilde naar Turkije gaan om mn vriend te zien, maar de vraag is dus wil ik een beetje meer geld uitgeven voor 38 dagen meer of wil ik zo weinig mogelijk geld uit geven en mn vriend even zien
ik heb hem gezegd dat ik over 8 weken mn ticket zou boeken, dus heb nog lang genoeg om er over te denken.
nu ik eraan denk kon ik ook bij mn vriend int hotel werken. dan kreeg ik niet betaalt, maar hoefde ik ook niks te betalen, maar dan maak ik wel lange uren
jeetje meis…ik vraag me af waar je zo lang over nadenkt…!!
het is toch niet zo moeilijk om een keuze te maken…
sorry als ik bot overkom, maar vraag aan je vriend of hij jou ook graag langere tijd wil zien. dan kan hij op zoek naar een appartementje voor jullie 2, zo duur dat is dat niet., je betaald alleen nog je ticket en daar is het zo duur zoals je het jezelf maakt.
als je er niet kan werken…doe je zelf gewoon leuke dingen…strand, vriendinnen, winkelen…bij familie op bezoek??
mijn vriend zou gek worden las ik al 6 weken aan het twijfelen was wat ik nu eigelijk wilde…en ik zelf trouwens ook.
tuurlijk wil mn vriend dat ik langer kom. ik heb hem gister gezegd dat we anders samen wel naar een makelaar gaan en dat vond hij goed. dus gaan doe ik zeker.
Summa heeft werk voor me in Turkije, maar ik doe het toch niet. ik ga waarschijnlijk de zomer in Nederland werken. ik zal wel naar Turkije gaan nog, maar wanneer en hoelang weet ik nog niet. misschien ga ik over 4 dagen boeken.
als ik 18 ben ga ik ook lkkr werke… in turkije… als een lid van een animatie team…
Ze wouden eigelijk al dat ik nu al mbleef… maarja ik ben pas 16 …
Dus dat vonde me ouders nooit goed:)
Maar anders kon ik bij serkan zijn(A)