Wie zou er graag volgend jaar in Turkije willen werken?

Hallo allemaal,

Wie zou er graag vanaf maart/april in een 5-sterren hotel willen werken in de animatie in Turkije en om precies te zijn in Belek?Belek ligt 30 min vanaf Antalya. Het gaat om 3 functies die wij zoeken namelijk:
-mini-club
-junior-club
-landsport
-dansers

Voor meer informatie kun je contact opnemen met mij. Mijn emailadres is: [EMAIL=“lcmvannieuwburg@hotmail.com”]lcmvannieuwburg@hotmail.com

Groetjes,

leonie

Beste Leonie;

Je hebt welgeteld 24 uur de tijd om deze"gratis" advertentie te onderbouwen qua verdiensten,verzekeringen,contracten,zekerheden,enz, te onderbouwen.
Indien niet;dan zal ik je verwijderen.
Ik stoort mijn lezers niet graag in een bodemloos avontuur,

Forumbeheerder,

Hans.

ik wil best werken in turkije maar dan wel in t hotel van mijn mannetje en daar zijn we dan ook mee bezig…:wink:

idd Hans…dit is nog al een vage advertentie…maarrrr daarom kan je ook mailen naar het adres he :wink:

groetjes Franka

sorry mensen!Ik wist niet dat er procedures aan verbonden zaten. Ik vraag dit namens mijn vriend! Hij is bezig met zijn nieuwe team te maken! Als er geintresseerde zouden zijn zou ik hen doorverwijzen naar mn vriend omdat hij precies weet hoe alles zal gaan. Hij zit in het leger vandaar dat ik het voor hem regel zo via internet. Zover ik weet worden er werkvergunningen verstrekt en een verzekering vanuit t werk zelf.

Voor verdiensten etc…moet ik je dus door verwijzen naar mijn vriend. Mochten er geintresseerden zijn dan geef ik zijn email en kun je alles aan hem vragen!

Hahaha! Tuuuurlijk wordt er een werkvergunning geregeld…Heb deze advertentie al op meerdere sites zien staan, ergens las ik zelfs dat ze ook 16-jarigen aannemen… draagt op zich voor mijn gevoel al niet echt bij tot de betrouwbaarheid. Verzekering is waarschijnlijk ssk en dat stelt weinig voor, of je moet graag in een staatsziekenhuis behandeld worden…mensen geloof die mooie praatjes van werkvergunning niet, bijna geeneen organisatie regelt dit, zelfs de grote touroperators niet!

ja daar heb je idd wel gelijk in!! zelfs de nederlandse touroperators doen dit niet! of iig liever niet dan wel want dat kost veel geld en heel veel papierwerk!!

maar wat ik me ook afvraag: je vriend zit in t leger maar wanneer komt hij dan uit dienst? wil hij zelf niet de sollicitanten ontmoeten om te weten te komen of zij wel geschikt zijn voor de baan?

groeten myrna

hallo allemaal!

Ik weet zelf niet wat voor verzekeringen het zijn!En er worden werkvergunningen verstreken!iedereen is verzekert lijkt mij in nederland. Dus als die voor het hotel komen werken ben je dubbel verzekert. Ik heb dit tijdens mijn stage van 6 maanden ook gehad. En anders kun je zelf nog een speciale verzekering afsluiten voor in het buitenland.

Ik loop geen mooie praatjes te verkopen. Ik post alleen door wat voor mensen ze nog zoeken en of er geinteresseerden voor zijn.

Mijn vriend komt over 1 maand uit t leger. En ja hij wil graag de mensen die geinteresserd zijn zien.

het hotel werkt alleen maar met mensen met werkvergunningen. Het is een hotelketen met een naam. vandaar die werkvergunningen

Beste Leonie,

Ben je wel exact op de hoogte wat je aanbied en welke garanties je geeft?

Na nader interne informatie ben ik daar niet zo zeker van.

Je klinkt erg terughoudend,

Ik heb mijn twijfers er over,

Hans.

hans,

Zoals ik eerder heb vermeld zou je contact moeten opnemen met mijn vriend. Die weet namelijk alles over al die zaken. Omdat hij nog in t leger zit kan hij niet veel contacten maken. Daardoor probeer ik het voor hem op deze manier. Ik begrijp dat mensen twijfels hebben. Het was maar een advertentie…als je geen interesse hebt dan niet en zowel mail mij.

Mensen ik wil even melden dat er al 3 nederlandse meisjes zijn gekozen. Het is dus niet meer nodig om verder te zoeken!

Jammer dat de meeste niet vertrouwde op de informatie die ik had gegeven!Succes met alles!

groetjes leonie

Nou,Leonie

Succes ermee,

Wij(ons forum)zijn niet zo wantrouwend als je denkt.

We zijn alleen allert op “vage” berichtgevingen als het gaat om werkvergunningen enz.

Daar geven we onze openlijke vizie over,daar zijn we ook als forum.

Kritiek moet je kunnen verdragen toch?

Wens je sterkte in je toekomst,

Hans.

ja idd moet je kritiek kunnen verdragen:) dat kan ik ook. Ik snap best dat mensen wantrouwend zijn vooral omdat ze mij niet kennen. Maar het is dan zo moeilijk om te laten inzien dat de info die ik doorgeef wel vertrouwd is, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind dit een erg leuke site en zal er zeker blijven komen:) Ik ga in maart emigreren naar turkije en heb er onwijs veel zin in. Heb op dit moment al meer als 4 jaar gewacht. Eindelijk kunnen wij samen echt iets opbouwen.
Nog 1 maand en dan is het leger achter de rug!

xleonie

nou leonie,

heel veel succes met alles en met je vriend!!
veel plezier daar!

groetjes myrna

dank je myrna!!! jij ook veel succes met het wachten!!!

Ik zou het ook graag willen, maar ben nog te jong…
Nog 2 jaar wachten… haha…

Groetjes Yoella…