**ik werk deze zomer weer in turkije met mij turkse vriend,
het is een 5sterren hoten in lara, antalya,opent april dus een nieuw hotel.
het animatie team heeft nog nederlandse of belgische meiden nodig,
die goed kunnen dansen
dat wil zeggen; die goed kunnen dansen in een team, voor de avondshows dansacts bv musicals etc.
het is echt een super mooi goed hotel, leuke manager,
het hotel betaald je vliegticket,
kost en inwoning(hotelkamer)
je eet in het restaurant dus bij gasten niet in de bedrijfskantine ofzo.
je mag overal gebruik van maken bv sauna etc,
als je vragen hebt stuur mn dan een email, of reageer hier op wereldwijzer.
mijn email adres bo.r@planet.nl
als je interesse hebt stuur dan een foto met je informatie,
welke talen je spreekt of je al eens gewerkt hebt in buitenland, hoe oud je bent etc,
ik zal iedereen terug schrijven.
hoi hans,
het hotel maakt een ziektekosten verekering voor je,
maar natuurlijk kan je het beste een doorlopende reisverzekering afsluiten in nederland dan weet je zeker dat je 100% goed zit B)
-een werk visa kan gemaakt worden maar alleen als je er voor langere tijd gaat werken, het is veel werk en voor 4maanden werk wordt er geen visa gemaakt maar werk je gewoon met je touristen visa. binnen de 3maanden ga je dan naar een grieks eiland en weer terug zodat je visa weer 3maanden geldig is.
-je krijgt een hotelkamer, die je deelt met nog iemand. 2mensen per kamer en je kies zelf natuurlijk met wie jij je kamer wilt delen.
als iemand nog vragen heeft hoor ik dat graag.
ps hans jij woont toch bij manavgat?
ik heb gehoord dat het daar heel mooi moet zijn,
kan je me laten weten wat ik echt MOET zien in antalya?
heb door heel turkije gereisd maar wil nu antalya helemaal ontdekken.
ga er misschien wonen voor een tijdje.
hoe bevalt jou het?
kan ik nog wat voor je meenemen iets wat je mist uit nederland?
cote d’or chocolade? stroop wafels? appelmoes?:rolleyes:
ben vorig jaar 8maanden in turkije geweest en ik mist mn chocolade het meest!!! groetjes Rachel
Als je langer dan 3 maanden blijft heb je aan een doorlopende reisverzekering niet genoeg hoor! Dan moet je een speciale verzekering afsluiten voor mesnen die langere tijd op reis gaan, zoals een globetrotter verzekering!
Als je daar gaat werken kan je sowieso geen reisverzekering afsluiten ongeacht hoe lang je daar blijft.
Je moet daarvoor een speciale werkverzekering afsluiten, de Globe Trotter ja!
De verzekering weet niet dat je daar werkt dus een doorlopende reisverzekering is genoeg… wel ff chekken wat jouw verzekering allemaal dekt en miss. een extra pakket pakken…
Ook moet je even kijken of je aow verzekering in het buitenland geldig is. Voor als je per ongeluk een ruit in gooit of iets dergelijks.
daarom is t juist beter om een globetrotter verzekering af te sluiten want dan ben je dus ook verzekert als je dingen kapot maakt zoals bijv. een ruit ofzo…
ik heb al gekeken maar je bent echt t goedkoopste uit als je een globetrotter verzekering afsluit… bij sommige kun je zelfs per kwartaal betalen en de verzekering verlengen per internet!!!
Mijn ziektekosten verzekering en mijn wao verzekering geven mij alle bij 365 dagen dekking in het buitenland dus ik hoef nergens naar om te kijken…
Maarjah mijn vader is dan ook verzekerings adviseur dus bij mij is alles zo ie zo goed geregeld…
Moet ook uitkijken met scooters huren onzo… in Turkije rijden ze “anders” dan wij in Nederland doen en maar er gelden de zelfde regel Helm, certificaat, gordel…
Ik ga eind deze maand naar turkije(Bodrum) om te werken en we zoeken nog enkele andere animators voor het animatieteam.
*Paris zocht hier ook een zomerbaan op ww, ik heb haar kunnen helpen en zij werkt nu momenteel al in dat hotel waar ik ook naartoe ga… en heb haar 2 dagen geleden nog gesproken en ze heeft het super daar!
Kan je wat meer over jezelf vertellen…
Hoe oud je bent, waar je wilt werken, heb je ervaring?
Wat zijn je verwachtingen?
Ik kan je al wel vertellen, werken is niet enkel zon-zee-strand, dat is vakantie…
Ik zag net toevallig op internet dat jullie meiden zoeken die willen werken in het hotel lara,
Ik kan wel vloeiend nederlands praten en turks, maar kan geen andere talen,
Kan ook wel dansen ik hou er zelfs van,
Ben 17Jaar 3Augstus word ik 18 en k zou heel graag met me beste vriendin daar willen werken, mijn vriendin zelf die is 19jaar en die is ook goed in dansen.
Ik zou het fijn vinden als je mij even trug mailt, maar ik hoor het van wel van je,
Ik ben ingelogd op de naam van mijn vriendin.
Ik ben ook op zoek naar werk in Antalya of Kemer
omdat mijn vriend in Kemer werkt.
IK kom net van 7 weken werk als animatie in Kemer.Ben momenteel in Nederland maar wil zo snel mogelijk weer terug.
Ik mis turkije en natuurlijk mijn vriend heel erg.
Kan iemand mij helpen aan een baan als guestrelation of receptie of animatie.Voor hoelang maakt niet uit zo lang mogelijk.
Mijn emailadres is [EMAIL=“jenniegroene_velt@hotmail.com”]jenniegroene_velt@hotmail.com
Als iemand nog werk in bodrum of in de buurt van bodrum weet of heeft,laat het mij dan even weten.
Ben ook op zoek naar werk.In een hotel of iets dergelijks ik vind het allemaal wel leuk.