Werken In Turkije/working In Turkey2005

Ik heb dit bericht ook in het Turkije Reisforum geplaatst, maar hopelijk zijn er hier ook mensen die me kunnen helpen!

I’ve also put up this article in the section “Turkey Travel Forum”, but hopefully there are people here too that can help me!

hallo,

ik ben een meisje van 18 jaar en ik wil volgend jaar zomer graag in Turkije werken, het liefst in de buurt van Antalya.
Ik wil dan graag in een hotel werken als Entertainer. Ik weet zelf in welk hotel ik het liefst zou werken (Topkapi of Kremlin Palace van de World of Wonders/WOW-keten) maar omdat pas eind mei de examens beginnen, kan ik dus pas zo ongeveer halverwege het seizoen vertrekken. Maar het is iets wat ik heel erg graag wil!
Weten jullie misschien of er organisaties zijn die dit soort dingen organiseren???
Als het nodig is kan ik eventueel wel m’n emailadres hierbij zetten. Alvast bedankt!

Maret.

hello,

I am a 18 year old girl and I want to work in Turkey next year, as an entertainer at a hotel. Preferably near Antalya.
I would want to work in a hotel as an entertainer. I know in which hotel I’d like to work best (either Topkapi or Kremlin Palace from the World of Wonders/WOW-chain) but because my exams start at the end of may, I can’t leave until mid-season. But this is something I want to do so bad! Do you know a organisation that helps (organises) these things, or is this something I should really do myself?
If necessary I can put up my emailaddress here, for this.
Thank you so much!

Maret.

up sorry… maar nu het seizoen eraan komt, hoop ik dat er mensen zijn die me kunnen helpen!!

Hey maret,

Wat je het beste kan doen is gewoon contact zoeken met de hotels zelf, zeker in het hoogseizoen kunnen ze wel extra mensen gebruiken. Dusss… gewoon even bellen of mailen, lukt het niet, laat het even weten, heb zelf 8 maanden in turkije gewoont en misschien kan ik je dan wel helpen.

succes :slight_smile: