Wat doen?

hij schreef: 08.00 05.00

net sms van hem ontvangen dat het management er vandaag niet was. hij probeert het morgen dus voor me bij het management voor de receptie.

het management was er gister wel zei hij later, maar ze wilde me niet, omdat ik geen Turks spreek. vandaag zou hij nog een keer gaan praten.

ikzelf msn sinds gister met een man en hoop morgen goed nieuws van hem te horen. als het goed nieuws is dan valt daar mn keus op en bel ik mijn vriend even op.

als het minder goed nieuws is moet ik weer hard na gaan denken en misschien nog wat mails afwachten. en denk ook mn vriend bellen.

Ik zou als ik jou was denken aan waarom je gaat werken in Turkije?? Ga je puur en alleen om te werken en stage plaats of ga je voor je vriend.

Mag ik vragen welk hotel in Gümbet je bedoeld?? Ik ben nogal bekend in Gümbet? En mocht je besluiten dat je idd naar Gümbet wil dan weet ik misschien nog wel een paar adresjes voor je!

Linda heb je een pm gestuurd.

Ken het hotel, geen slechte ervaringen maar ook geen wauw verhalen! Tja wat je ook besluit, succes enne mocht ik je ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag.

is het echt zo moeilijk om een eigen keuze te maken…?
ik zou niet te lang w88…het seizoen begint bijna…en de banen liggen nu niet bepaald voor het oprapen.
wat wil je…bij je vriend zijn…? of werken en je vriend even zien…?

groetjes

filiz

ja dat vraag ik me ook af waarom die keus zo moeilijk is…

die man van msn zei vandaag ineens dat we tijd genoeg hadden. maar belek wil dus 15 april antwoord. wat ik wil?? mn vriend zien, maar als hij de hele dag moet werken zie ik hem nog bijna niet. ik heb hem zo net hotelnamen door gegeven waar hij kan werken, mocht ik toch naar Belek gaan. hij zou nog bij een hotel voor mij proberen. ik heb net nog paar hotels gemaild. voorlopig boek ik nog niks, omdat de tickets nog heel duur zijn. of ik zou ook pakket boeken. nog even geduld.

ja maar je zal hem toch niet de hele tijd zien??
hij werkt en jij gaat werken…:so:
het zal wel heel anders zijn dan als dat je daar op vakantie bent heb je daar ook al over nagedacht…

volgens mij ben ik eruit!!
er is verteld hoeveel geld ze willen geven en daarom denk ik dat ze me aan willen nemen. het is ongeveer 2 uur bij mn vriend vandaan, maar hij heeft het goed gekeurd en als hij vrij heeft komt hij mn kant op :teeth: nu wacht ik nog op de mail of ik nu echt een baan heb.

Je vriend heeft het goedgekeurd?? Moest je toestemming aan je vriend vragen dan?

nee uiteindelijk doe ik wat ik zelf wil. als ik niks heb dan ga ik dus toch naar Belek. ik heb nog geen mail gehad of ik de baan nu heb. net was die man van Belek op MSN en vroeg of ik het al wist. ik heb eerlijk antwoord gegeven. ook was er een andere Turk online en die zei dat hij nog steeds voor me aan het zoeken was in Bodrum. voor mn vriend ook geprobeerd bij hetzelfde hotel. dus ik wacht het allemaal nog steeds af, maar binnenkort ben ik waarschijnlijk er klaar mee :smile:

hopen dat je dan snel een antwoord hebt… straks kan je er geen werk meer vinden…

komt allemaal goed!!
als het niet met werken lukt, dan ga ik gewoon in een goedkoop hotelletje zitten om mn vriend te zien enzovoort.

kan je niet met je vriend in een appartementje ofzo…?

ja daar heb k ook aan gedacht. op t moment denk k nu dat k gewoon ga en wel zie wat k ga doen. kan altijd nog hotels enz. gaan mocht t niks worden met mailen.

Ik zou niet in een andere plaats gaan werken dan me vriend.
Maar dat is mijn mening :wink: … Ik zou of bij hem in Bodrum willen werken of helemaal niet.
Ik kom tenslotte voor hem naar Turkije.
Denk ook niet dat me man dat echt zou waarderen als ik in een plaats zou werken waar hij niet is.

ik heb voor mzelf al besloten dat ik niet naar Belek ga.

vandaag mail van een hotel terug gekregen dat het €14 per nacht is en als ik langer ga dat ik korting krijg. op het moment is pakket goedkoper, omdat een enkele ticket op het moment €149 is. het scheelt niet heel veel geld, maar voor dat geld heb ik ook een transfer. ook heb ik vandaag een mail gehad van een makelaar in Turkije. het bedrag ligt tussen de 500 en 1500 YTL. hij wilde weten in welke periode ik kwam en wat mn budget was. mn vriend heeft bij zn hotel gevraagd wat ze vragen, maar dat is te duur. hij zou nog verder zoeken, maar goedkoper dan €14 per nacht kan toch niet? het is wel LO.

een “kleine” baas van dat hotel die €14 is heeft me toegevoegd en misschien ga ik daar nu werken. ik krijg mn kamer dan voor de helft van de prijs.

zou het belachelijk vinden dat je voor je kamer moet gaan betalen als je in dat hotel werkt…