Tips over werken in Belek

hallo, ik ben sinds 10 september trug van Turkije, Belek in hotel Atlantis wel het is een ECHTE aanrader alleen is er niet veel te doen in Belek zelf alleen winkeltjes, en shops en markets… maar van uitgaan bijna niets…
maar het hotel is TOP! een heel echt groot, mooi hotel en vriendelijke mensen…
nou het eten was overheerlijk… maar je kan met taxi naar Antalya, Manavgat… weetje er is altijd vervoer en voor weinig geld!
ik hoop dat ik er ooit es trug kan gaan… ik denk van wel
mss wil ik daar werken… en ja mss is het loon wel erg laag maar het gaat er bij mij om om mij thuis te voelen en goed en hier in belgie is dat niet zo…
en ik graag doe wat ik wil doen… en zolang ik dan rondkom…
iemand tips dan over visum, emigratie diensten, papieren,… hoe dat allemaal in elkaar zit ? zou om te beginnen 2maanden willen proberen… als dienster in hotel of animatie voor toeristen in hotel…
maar je moet waarschijnelijk wel meer dan één taal kennen niet?
nou, engels kan ik, duits een paar woorden(niet veel) en frans ook paar woorden…
op voorhand dankuuuuu:biggrin: :slywink:

Volgens mij loopt daar nu of heeft daar een nederlandse meisje stage gelopen. ALs je misschien in het hotel wil werken, dat kun je het beste een brief met cv sturen of bellen naar het hotel. Via zoekfunctie atlantis hotel kun je meer vinden of het nederlandse meisje (Sydney) dat daar stage loopt/ heeft gelopen.
Que visum doen veel meiden na 3 maanden naar een griekse eiland en dan weer visum geldig laten maken. Ik wwet als je al studeert maar je kunt ook dan een uitwonende beurs aanvragen dan en eventueel je ov er bij inleveren, daar krijg je dan ook vergoeding voor.

oke danku voor je reactie, ben overal op zoek op internet en ga nu mail sturen en mss bellen naar manager van het hotel xxx

Beste Steffi,

Ik heb je onderwerp verplaatst want je stond in het verkeerde subforum.

Nu staat het in het "“wonen en werken”"subforum.

Hier in kan je wellicht meer te weten komen.

Groetjes,

Hans.