Ik heb hier 6 maanden lang gewerkt als receptioniste.
Ik doe nu nog steeds super veel voor Atlantis hotel. Zo ook bijvoorbeeld nog op de Jaarbeurs en heb dagelijks nog contact met de general manager. Ook hou ik contact met de gasten die vanuit Nederland op vakantie in Limak Atlantis zijn geweest en verzorg emails naar teleurgestelde en/of juist zeer blije gasten
Momenteel zijn ze bezig om ook de HBO stages goed te laten keuren!
Mijn stagebureau van HTRO heeft nu contact met ze opgenomen. Er zullen dus ook HBO stages beschikbaar komen.
Als je een richting weet, kan ik voor je vragen of hij een stagiaire nodig heeft. Hij is dringend opzoek naar Nederlanders!
Vliegticket werd niet vergoed bij mij. Maar dat is met de manager zelf te regelen. Ik heb het zelf betaald.
Je krijgt een kamer in logement, een speciaal appartement voor het personeel, wat zich bevindt op eigen terrein. Ook krijg je eten smorgens, smiddags en savonds in het personeelsrestaurant.
Ligt eraan hoelang je stage loopt, maar er wordt wel gezorgd voor een werkvergunning. Of tenminste een verblijfsvergunning. Het is dus niet nodig om na 3 maanden even het land uit te gaan voor een nieuw visum. Ik heb dit echter wel gedaan. Dit valt trouwens ook te regelen met de Turkse ambasade in Nederland, wat mijn studiegenootjes hebben gedaan.