ik kan in Belek gaan werken. mijn vriend mag niet in dat zelfde hotel gaan werken, omdat we een koppel zijn. nu gaat mijn vriend misschien in Bodrum werken. hij heeft voor me gevraagd of ik daar ook mocht werken en hij zei tegen mij dat ik daar ook mocht werken, dus ik wacht nog op een telefoonnummer. wat zouden jullie doen als je niet in Bodrum kunt werken en je vriend in Bodrum gaat werken? zouden jullie toch naar Belek gaan en aan het begin of einde van het werken nog even je vriend opzoeken?
Ik zou toch naar Belek gaan dan als je dat echt wil… Want als je in Bodrum niet kan beginnen dan ook, dan sta je daar zonder werk, als het echt je bedoeling is om in turkije te gaan werken.
Gewoon vooral eerst doen wat jij wil, en dan de praktische kant gaan bekijken. Hij kan ook jou komen opzoeken hé ?
15 april wil Belek weten of ik het doe of niet.
ja hij kan ook mijn kant op komen, maar als ik hem wil zien en natuurlijk wil ik hem zien, dan zullen we in het huis van zn zus gaan. denk dat hij me dan wel op komt halen, want ik ben nog nooit alleen naar zn zus gegaan. hij kwam me altijd ophalen in Antalya. ik heb 1x gezegd dat hij me niet hoeft op komen halen, omdat dat hem weer geld kost, maar hij zou toen komen. waarschijnlijk wil hij dus gewoon niet dat ik alleen zoveel uur in de bus zit.
als ik mn vriend weer spreekt via msn/sms of telefoon zal ik hem nogmaals zeggen dat hij op moet schieten. nu zit hij nog niet in Bodrum.
de reden dat ik in Belek wil werken is dat ik dan misschien een stageplaats voor januari 2008 kan regelen.
maar wil in Bodrum werken om mn vriend te zien.
over 2 weken zal ik misschien weten waar mn vriend gaat werken.
hoi hoi, als je de optie open wil houden om toch in bodrum te werken heb ik nog wel wat adressen voor je!!
ik ga zelf ook v.a. 1 juni
XxX
heb je een pm gestuurd :slywink:
@ turkije fan
ff goed nadenken wat je zelf wilt!! even afgezien van bij je vriend zijn.
Is deze plek in belek echt belangrijk voor je? ken je er nog andere mensen? ken je in bodrum nog andere mensen dan alleen je vriend??
mijn ervaring is dat de turkse jongens veel flexibeler zijn dan jij. Jou vriend kan bv overal werken, en jij hebt nu goed contact met het hotel in Belek. Denk even na wat belangrijk is voor jou, die afspraak die je in Belek hebt, kun je die elders ook krijgen?? en die stage…zeker belangrijk!!
Ik zie dat het ‘maar’ om 10 weken gaat. daarna kun je toch altijd nog naar je vriend toe?
Turkije fan, je moet niet vergeten ook op de lange termijn te denken. Ga er vooral ook vanuit wat goed voor jou is. Wat biedt jou perspectieven voor de toekomst en voor jullie als stel.
Gooi geen oude schoenen weg voor je de nieuwe hebt ingelopen.
Het moet vooral ook goed voelen.
Succes met het nemen van deze beslissing.
de stage van april is voor 10 weken die is in Nederland. mn volgende stage 20 weken mag ik in Turkije doen. nee ik ken niemand in Belek en ben er eigenlijk nog nooit geweest behalve de laatste vakantie om die animatiemanager te ontmoeten. in Bodrum ken ik ook niemand.
als het goed is begint er een meisje die ik op msn heb in april al in dat hotel van Belek.
Een hele moeilijke beslissing, dat kan ik me goed voorstellen. Ik begrijp dat je heel graag dicht in de buurt van je vriend wil zijn, maar als het hotel in Belek meer perspectieven/zekerheden biedt zou ik toch daar voor kiezen al kan ik begrijpen dat je gevoel misschien wat anders wil, maar soms is het gewoon beter om naar je verstand te luisteren…Succes met het nemen van de juiste beslissing!
denk er maar goed overna zodat je de juiste beslissing neemt:smile:
@Lady-Special: Je gaat dus toch wel!?!?! Of weet je het nog niet zeker??
@Turkije-fan, je moet kiezen wat voor jou de beste toekomst brengt. En je vriend kan toch ook gewoon in Belek gaan werken??? Genoeg hotels daar!
vanavond mn vriend gebeld. hij werkt nu in Gümbet. morgen gaat hij voor me praten of ik ook in dat hotel mag werken. ben benieuwd.
hopen dat het lukt, dat je daar ook mag werken…
ik mag werken in de animatie in Gümbet, maar ik krijg dan niet betaald en de kamer waar je slaapt is vies volgens mijn vriend. vandaag gaat hij nog praten voor receptie. zal ik dan toch maar Gümbet kiezen???
Hmzmz, ik zou Belek kiezen, als je daar al niet betaald krijgt… Ok, je word nooit betaald als hier, maar iets is beter dan niets, vergeet niet dat je nog moet eten en drinken en niet altijd in het hotel zal zijn bv als je savonds eens uitgaat of zo…
Kies gewoon voor de beste optie en bespreek dan met je askim hoe jullie e.e.a. inpassen in jullie leven samen. Ik kan me best voorstellen dat je dicht bij elkaar wilt zijn, logisch. Maar staar je er niet blind op.
Sterkte maar weer. Kies met je hart EN je verstand, zou ik zo zeggen.
Je moet doen wat jouw het beste lijkt en dat lijkt mij kijken wie het beste aanbod biedt. Niet betaald krijgen lijkt mij geen optie, want dan ben je aan het werk en houdt er eigenlijk niks aan over, je moet er zelfs op toeleggen. Lijkt mij geen goede deal. Ook al betreft het een stage, je moet toch een kleine vergoeding krijgen, je hebt altijd onkosten.
Ik hoop voor je dat er nog een goed aanbod uit Gümbet komt!
of je echt betaaldt word moet je soms nog maar afwachten. gister een mail naar een hotel gestuurd en heb mail terug gehad. hij vroeg om mn cv en foto. ook heeft een ander meisje voor me gezocht en ze kwam met een goudwinkel. ik wacht dus op sms van mn vriend, mail van hotel en mail van het meisje.
gister zei mn vriend ook nog over dat hotel voor de baan waar ik dus niet betaald voor krijg dat mn werktijden van 8.00 tot 5.00 zijn. nou dacht het niet!!
8 smorgens tot 5 smorgens ? Of 5 snamiddags ?
Indien het tot 5 smorgens zou zijn, is dat onmogelijk en niet menselijk, dan heb je 3 volle uren om te slapen, dan hoef je je niet eens op te maken of zo, want dan heb je nog minder slaap…
Indien het tot 5 snamiddags is, zijn dat mooie uren lijkt me…