Waar nog meer te solliciteren voor campingwerk

Wou je niet in de animatie, dat dacht ik, vast verkeerd gelezen ergens.
op het spanje forum staat trouwens een nieuwe vacature voor de horeca:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=22857
voor een hollands eetcafé…

hee karin!

nee haha animatie is echt niks voor mij… ben ik nie creatief genoeg voor. en heb ook het geduld niet.

ow jeetje das heel wat anders! maar heeft ook wel wat. ik ga even die site bekijken! thanxs…

x

Ik ga wel werken in Frankrijk via Vacansoleil…camping Le Littoral, in de bar waarschijnlijk. Maar ik vind het nog een beetje wazig tot nu toe…ze zegt dat de huisvesting niet vanuit de camping geregeld wordt…heeft iemand daar ervaring mee, hoe je dat dan moet regelen?

heb jij ff mazzel!

dat betekent dat de camping niet de huisvesting regelt.of dat de huisvesting niet op de camping zelf is. kan ook zijn dat jullie verblijven in tenten naast de camping op een grasveldje. maar nee heb er geen ervaring mee, dus kan je nie helpen.

[quote=PrincessM]
…ze zegt dat de huisvesting niet vanuit de camping geregeld wordt…

[quote]

Vaak kan je gewoon je eigen tent meenemen, en ergens op een grasveld bij of op de camping zetten. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou niet te moeilijk gaan doen, en de camping gewoon mailen met de vraag wat ze hier mee bedoelen!!! En dan ook vragen of je dat wel met je tent op de camping mag staan, of dat je daar dan ook nog standgeld voor moet betalen.
Gewoon mailen (of bellen), dan weet je waar je aan toe bent :yes:

Ja, dat doe ik ook ja… :slight_smile:

weet je ondertussen al iets meer, Carola??
Of heb je al iets anders gevonden?

hee karin!

nee nog niks gehoord, word eind maart als nicole weer in nederland is.
dus eind deze week, of begin volgende week. (hoop ik)

heb sequoia parc eigelijk al uit mn hoofd gezet… kans dat ik die baan krijg zie ik als heel klein. ze hoeven maar iemand te vinden die frans spreekt en de baan wil (grote kans, want de condities zijn goed) en ik krijg em niet.

nee nog niets anders gevonden,
wel contact met veel campings in italie.
cv gestuurd en dergelijke.

wil eigelijk camping bella italia bellen, want daar hoor ik niks meer van.
maar durf nie zo goed haha… zoo bang dat er een italiaan aan de lijn komt die geen woord engels kan. :s

en tja als het niet lukt, baal ik goed.
maar dan ga ik op banenjacht in nederland.

Nog niet de hoop opgeven! Er worden bijna altijd op het laatste moment, dus vlak voor de vakantie nog wel vacatures op deze site geplaatst hoor!!

haha… nee ik heb nog hoop… ik blijf positief denken :slight_smile:

That’s the spirit!!! :banana:

hahaha :d

ik verklaar mezelf half voor gek dat ik nog hoop heb, maar goed :wink:

Hoop houden en verder kijken is altijd goed heur!
Opgeven kun je altijd nog, toch? Enne…dan geven zíj jou op, dan zij het gewoon enorme oelewappers :wink:

heej !

ja… kweet dat het goed is, maar makkelijk is wat anders.

haha ja dan missen hun een goede kracht :wink:

Nog steeds niks gehoord neem ik aan??

op het Spanje forum staat ook nog een nieuwe vacature: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=23308

Beetje vage/algemene omschrijving, maar je kan altijd mailen voor meer info

nee nog niks gehoord.
wel vacature gevonden. bij camping fontanelle in italie!
als serveerster.

condities klinken heel goed! dus ik heb gesolliciteerd en over een paar weken houden ze een sollicitatieronde.

Naar die camping ben ik iets van 10 jaar geweest!! Leuk restaurantje daar, camping opzich is btje saai…maar heb het altijd erg naar mn zin gehad daar!

ow wat een toeval!

saai… haha hoezo dat?
is het een beetje in de buurt van een supermarkt of dorpje (internetcafe) ?

Naja voor jongeren niet veel te beleven…in ieder geval toen niet…misschien nu wel :wink:
(als het dezelfde camping is waar we het over hebben :P) Het is wel dichtbij een dorpje ja… Moniga als het goed is… denk dat daar wel internet is…weet niet zeker…daar is ook een supermarkt