Waar nog meer te solliciteren voor campingwerk

haha kee toppie!

duurt alleen nog even voordat ik wat hoor dus… :slight_smile:

Heey carola en heb je al wat gehoord???
Kben benieuwd

Groetjes

Nee… nog steeds niks.

mn vader zei dat ie der een slecht gevoel over heeft omdat het zo lang duurt. dat gevoel heb ik ook een beetje… :frowning:

hmmmm nou nog ff goede hoop houden… je weet maar nooit! toch? Misschien kan je het kantoor wel ff bellen en vragen of ze al nieuws hebben

ja ik blijf toch wel goeie hoop houden :smiley: je weet inderdaad maar nooit.
ja ik weet niet of ze dat op prijs stellen. want mevrouw R.Kramer (moeder van nicole) had vorige week gemaild dat nicole terug is naar frankrijk dus dat het nog wel even kan duren. ik had teruggemaild… met de vraag of ze wist hoelang het ongeveer ging duren. maar heb geen mail teruggehad.

oow jammer!! Ja dan zou ik ook inderdaad even afwachten nog!

yeps… zit niks anders op he! maar als ik dinsdag nog niks heb gehoord… dan bel ik wel even.

Misschien een tip voor mensen die nog steeds niks hebben gevonden:
www.roan.nl

Ik kwam het toevallig tegen, ken het niet, maar misschien is het wel wat!!

hoihoi, ik ken het wel… en heb er geen trek in om continu te boenen, dus nee maar bedankt :slight_smile:

haha, dit is dus ook een “boen-en-sop-organisatie”!!
we kunnen er wel een top 10 van maken:

De Top 10 van de beste “boen-en-sop-organisaties”

Roan is er dus al 1

wie gaat er verder :smiley:

hahaha :stuck_out_tongue:

ja er staat, zorg dat accomodatie netjes en schoon is, nou dan weten wij alweer genoeg. dan moet je gewoon 6 dagen per week boenen.

Eurocamp/keycamp
canvas

nog even over Vacansoleil: volgens mij valt die sollicitatieprocedure best mee. ik ben aangenomen als animatrice :slight_smile: en ik heb 1 jaar animatie-ervaring. verder ken ik niemand die er gesolliciteerd heeft, dus daar kan ik niks over zeggen…
groetjes, Anouk

nou dan ben jij 1 van de gelukkigen.

ik heb daar al tweemaal gesolliciteerd.
voor alle functies die nog open waren.

maar allebei de keren afgewezen, en waarom? al sla je me dood, geen idee.
dat vertellen ze niet. heb ook al gebeld omdat ik wil weten waarom, maar ze nemen niet op.
en op e-mail reageren ze ook niet.

dus ik ga het niet eens nog een keer proberen.

hoor wel vaak dat ze belachelijke selectie hebben.
snap het ook niet, ze hebben nog steeds personeel nodig, maar wijzen 3kwart af.

Ik wilde net zeggen. Ik ken meer dan 30 man wat er gesolliciteerd heeft en niet is aangenomen en een verkeerde brief terug kreeg, redenen werden niet gegeven en alles.
Mijn hele Eurocamp-team in Italië bestond zowat uit mensen die afgewezen waren. Kan toch geen toeval zijn.
Vacansoleil let op je leuke smoeltje en of je leuk in de gids past en een commercieel bekkie hebt op die manier. Ik ga het ook nooit meer bij hun proberen, voel me er nu na al mijn animatie-ervaringen eerlijk gezegd te goed voor.
Neemt niet weg dat ik jou natuurlijk wel heel veel succes en vooral plezier toe wens en een geweldige tijd!

Enfin.
Carola, weet jij al wat meer? Wachten duurt wel lang he?

ja wachten duurt zeker lang, en hoelang het duurt hoe negatiever mijn gevoel wordt… kortom: nee nog steeds niks gehoord, ik ga morgen bellen! ben het een beetje zat namelijk.

Kan me goed voorstellen. Ik had hetzelfde gedaan hoor, gewoon idd ook even afgewacht (nouja, ‘even’ is in deze situatie van jou een breed begrip, hehe) en dan toch echt zelf gebeld. Tis toch je toekomstige zomerbaantje, is wel belangrijk natuurlijk.

Succes met bellen morgen iig!

haha ja bij mij is ‘even’ idd een breed begrip :stuck_out_tongue:

thanxs! ik zal het nodig hebben :wink:

ik laat t jullie weten als ik gebeld heb.!

*roffelroffel * spannend!

haha ja zeker!

En al gebelt???