Waar nog meer te solliciteren voor campingwerk

en nanda… als je vindt dat ik zeur, dan heb ik geen behoefte meer aan jouw reacties.

Ik heb het hele topic gelezen.
En als ik vervolgens een post terug krijgt waarin staat “ik heb AL bla die bla”. Kom op zeg, ik probeerde alleen maar te helpen.
En ik vind het heel simpel om dan zo’n reacte te krijgen. Ze/jij wordt niet voor niks voeral afgewezen. Kennelijk ben je dan óf niet geschikt óf je bent inderdaad te laat en het heeft geen nut. Op een forum mag je je mening uiten en dat heb ik gedaan, dus ga nou niet meteen moeilijk doen als er niet altijd vredig wordt gedaan. Dan moet je niet op een forum gaan zitten, ga dan lekker msnen of je vermaken op n chatbox.

Ik ben vrij om te reageren waar ik wil hoor. Ik vind inderdaad dat je zeurt ja, en ik sta er vrij in om dat te zeggen, wees nou niet meteen op je ziel getrapt.

bij mij moet je heel ver gaan wil je mij op je ziel trappen, dus dat is je niet gelukt. je bent idd vrij om te reageren, ik zal er alleen niet meer op reageren. en dat ik zeur volgens mij mag jij inderdaad vinden. ik probeer gewoon redelijk te antwoorden op jouw reacties. Maar ja als jij neerbuigende dingen gaat zeggen over mij/tegen mij vindt ik dat jammer. dat ik overal wordt afgewezen is i.v.m. mijn late startdatum.

Mijn laatste reactie hierover want normaal gesproken doe je dit soort dingen via een PM. Je geeft geen eens antwoord op de vragen Nanda, die gesteld worden. Jammer.
Ten tweede is een forum in mijn optiek ten alle tijden open voor kritiek, comments, tips of advies maar niet in elke vorm en op elke manier. Wel met respect en iemand afstempelen als ‘zeuren’ kun je ook op een andere manier doen. Je mening verkondigen doe je nog altijd door rekening met een ander te houden i.p.v. mensen te overschreeuwen.
Ten derde zet je Carola nu in een hokje hoe de situatie volgens jou is en oordeel je erover terwijl je dat eigenlijk niet kunt en niet hebt te doen. Jouw manier van communiceren komt over (zoals ik het zie) als je ei neerleggen et voila, tis gezegd, je woorden staan als een huis en kom er ook absoluut niet aan.

Het geeft op zich niks hoor. Ik beschouw het als jouw verlies.

@Carola: hang on meid! Goed nadenken over wat je wilt en de dingen tegen mekaar afwegen. Snap dat de tijd echt begint te dringen (en dat is ergens ook logisch natuurlijk)…Eventueel toch EC aanspreken, voor op een klein bedrijf? Dat scheelt dan weer met de cleans.

ok, discussie gesloten? :S
Tuurlijk mag iedereen zijn of haar mening geven, maar wel met respect!

Maar Carola… is de volgende camping iets: http://www.campingleslibellules.com/

Ik las op www.camping-frankrijk.nl dat ze daar nog iemand zoeken!

Op diezelfde site staat bij de advertenties ook nog een oproep (is al van tijdje terug (12-4)), maar valt altijd te proberen:

Grote camping in de Ardeche zoekt enthousiaste medewerkers voor juli en augutus voor bar restaurant, receptie en animatie. Stuur CV naar [EMAIL=“lszafranize@france-location.fr”]lszafranize@france-location.fr of [EMAIL=“anita@franceloc.fr”]anita@franceloc.fr

En ik denk dat het nu nog erg lastig wordt om iets te vinden wat aan al je eisen voldoet. Zeker met gebrekkig kennis van frans en een late startdatum. Want wat dat betreft is het jammer dat je weinig gedaan hebt met de hele waslijst van campings + contactpersonen en een aantal andere gegevens die ik je gestuurd heb. In die lijst stonden toen zeker nog een aantal campings die niet helemaal rond waren met al het personeel.

En ja, ik zou selectcamp dus zeker toch nog heroverwegen. Of gewoon in Nederland of Belgie iets zoeken. Grote nederlandse campings hebben vaker ook mensen voor een kortere periode (een latere stardatum) in dienst. Een jaar of drie geleden heb ik pas laatste week van juni gesolliciteerd op een nederlandse camping en 3 weken later kon ik daar aan de slag. En ja, buitenland heeft zeker net ietwat meer, maar veel hangt vooral ook van collega’s/camping af en in feite maakt het land/omgeving niet zoveel uit.

hoi kaatje! en hoi koen!

beide vacatures zijn bij mij bekend, heb gemaild… en ze zijn voorzien van personeel.

koen:

ja is zeker lastig, dat merk ik wel. Sja mn frans haha… ik heb het geprobeerd hoor maar die taal krijg je er bij mij nie in. :stuck_out_tongue:

maar ik heb je lijst doorgenomen hoor en de campings die mij aanspraken heb ik gemaild.

groetjes caro

ok, ik zoek gewoon weer verder :smiley:

Nah een aantal campings die hier later aan bod zijn gekomen, Norcenni Girasole Club en Le Pech Charmant om maar een paar te noemen, stonden ook al in mijn lijst. Maar goed, daar trok ik dus conclusie uit dat je er weinig mee gedaan had verder. Fijn te horen dat je toch wel wat mee gedaan hebt (ook al had ik dat overzicht toch al)!

Misschien een idee om ook eens te kijken naar hotels? Een totaal andere sfeer als op een camping, maar als je een leuk hotel weet te vinden met een gezellige horeca-afdeling op een plek waar wat te beleven is dan doet een hotel zeker niet onder aan een camping.

hai koen!

naar beide campings heb ik gebeld, maar ze konden mij niet gebruiken, helaas. jeejtje hotels haha nooit over nagedacht… ik ga eens even surfen!

HOTELS!

Merde, natuurlijk!
Of chalets, vakantiewoningen, chamrbe d’hotes, jeugdherbergen…

Gossie. Ook een optie, wat stom, ik heb er ook niet bij nagedacht!
Welke streek wil je graag heen in evt. F’rijk? Aan de kust maak je veel kans denk ik. Omgeving Saint Tropez maar ook Montpellier, Les Landes, Vendee enzo!

haha ja… maar ik weet niet hoe ik moet zoeken! :stuck_out_tongue: campings zijn geen probleem, maar dit wel.!

oh blue… weet je wat ik gister hoorde? eurocamp/keycamp heeft nu de cleaning deposits! wooooooooooooooooooooooooooooooooow:D

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?!

Sjeeeeeeeeeeeeeeutje, dat werd wel tijd zeg. Da’s de borg toch? Sjonge, op Union Lido hadden we wel sommige cleans met een borg maar 80% niet. Je mocht blij zijn als je er een trof met een borg, dat scheelde zoveel werk.
Vooral de Verona’s (die met die mooie witte vloeren, aargh) waren dan ineens een stuk minder erg om te doen!

Over die hotels: weer even navragen bij reisbureau’s? Andere fora even af om het na te vragen. Hotelgidsen en sites op zoeken en de stoute schoenen aan trekken en er een paar gewoon mailen?

Succes iig!

Nah, op marktplaats, zou ik sowieso beetje in gaten blijven houden, stond volgende advertentie:

Ben jij een enthousiaste schoolverlater of student van minimaal 18 jaar ?
Houd jij van aanpakken en ben je minimaal 5 weken beschikbaar tussen 10 juli en 20 augustus 2006 (qua datums dus geschikt voor jou!)?

Dan ben jij degene die wij zoeken om er samen met ons een geweldig zomerseizoen van te maken !!!
*Website: *www.domainelesgandins.com

En_inderdaad_wat_Blue_zegt_&_googlen…

Salut Carola,

Ik durf het bijna niet te vragen maarre…hoe staat het er nu mee?

Hoi,

mijn naam is Cor en ben 23. Kom net uit Amerika waar ik vier maanden verschillende werkzaamheden uitgevoerd heb; bomen kappen, trails bijwerken etc.
Ik ben geintresseerd om in Limoges of in de regio (vakantie)werk te doen. Limoges omdat ik daar al een eventuele slaapplek heb. Het is echter moeilijker dan ik dacht om informatie te vinden over werk in deze regio.

Hebben jullie suggesties?

Alvast bedankt.

Cor

Open een eigen topic…? :wink:

Ik denk dat je erg laat bent. Of je moet nog druiven willen plukken, schoon willen maken ofzo, dan is er altijd nog wel werk te vinden (Eurocamp heeft ook altijd nog mensen nodig, zij het niet gegarandeerdin Frankrijk).
Voor jou geldt hetzelfde: reisbureau’s, campinggidsen, de ANWB, campings benaderen etc. etc.
VVV vragen in Limoges ofzo?

Succes ermee!

Hoi Cor

Ik ga zelf op een camping werken een uurtje onder Limoges. Maar ik denk dat het moeilijk wordt om nu nog werk te vinden…
Je kan de volgende sites eens bijlangs gaan:
www.recra.nl
www.recrajob.nl
www.camping-frankrijk.nl
www.frankrijkforum.nl
stuur vooral veel mails rond, dan heb je denk ik de meeste kans om nog iets te krijgen!

Succes