en marina di venezia zit ook helemaal vol. geen personeel meer nodig. ik kan me zo kwaad maken om mn stomme startdatum… :@ wou dat ie eerder was!
Iets voor jouw??
In verband met een zieke:sad: zijn wij,per direct,op zoek naar een leuke,spontane :laugh: all round medewerkster (18 tot +/- 25 jaar oud)voor ons gezellige :NETHERLAN eetcafé in Santa Susanna(Malgrat de Mar)
All round wil zeggen bar,bediening,keukenhulp,waar nodig inzetbaar dus.
Een beetje ervaring zou fijn zijn maar de wil om te willen werken en leren binnen ons gezellige team is belangrijker.
Huisvesting :asleep: wordt door ons geregeld,Werktijden in overleg.
Voor meer informatie over ons kijk op www.jerommeke-malgrat.nl
Denk je dat jij die leuke meid bent waarnaar wij op zoek zijn mail dan snel!!!
Via hun ga ik ook werken… zoeken ook personeel voor restaurants… lees verder hieronder
Voor verschillende discotheken in Lloret, o.a. Tropics en de Londoner, zijn wij nog op zoek naar enthousiast personeel…!!! We zoeken barmedewerkers, proppers en uitsmijters! Ook voor verschillende restaurants zijn we nog op zoek naar bedienend personeel! Dus heb je zin om deze zomer 2 maanden los te gaan en nog eens leuk bij te verdienen, stuur dan je cv + foto op naar [EMAIL=“yessie888@hotmail.com”]yessie888@hotmail.com !!
Groetjes
Jessica en Joon Engbers
Jessie van Wijk
dat zijn iig 2 opties! suc6
dankjewel nanda!
ik ga haar een mailtje sturen, ![]()
al wat gehoord?
Nee…
van wanneer tot wanneer ben j eigenlijk beschikbaar?
12 juli tot 1 oktober.
late startdatum, daardoor lukt het niet.
maarja kan nie eerder, want 11 juli heb ik mn diploma uitreiking.
kan je die diploma uitreiking niet overslaan? doe ik ook… haal m in m introweek van m nieuwe hbo op…
n anders doe j toch alsnog selectkampt?
haha ja daar heb ik ook over na zitten denken.
maar weet niet of ik ze dat wel gun…
ik bedoel ik was door die zogenaamde selectie heen, maarnog helemaal niks getekend of gehoord, dus ik had nog een paar sollicitatiegesprekken. Om te kijken of er nog meer voor mij was. toevallig 1 op hun kantoor, dat zagen me, en ze belden dat hun dat niet vonden kunnen want ik nam het dan niet serieus, en ze verbraken de overeenkomst.
zou ik over kunnen slaan. maar ik wil er graag heen.
heb lang over mn opleiding gedaan… * 4 jaar ipv 3 jaar *
veel meegemaakt, veel het ziekenhuis gezien .
het gaat nu top en ik ga zekerweten slagen. dus ik wil daar graag heen als afsluiting van alles. en ik vindt het ook wel iets dat ik niet wil missen.
en ja… of het nut heeft om er niet heen te gaan weet ik ook niet zo goed, want als ik niet ga ben ik 2 juli beschikbaar. dus of die 10 dagen dan wat uitmaken…
ach als je eenmaal voor hun werkt heb je niks met het hoofdkantoor te maken! dus ach who cares dan! hoop dat t j nog lukt maar denk wel dat je t laat ben, we gaan al juni in… Ook voor die adresjes die ik je gaf denk ik ook echt dat ze mensen voor eerder zoeken… Want er zijn zat mensendie wél eerder kunne!
selectcamp heeft mij niet bepaald netjes behandeld, dus weet niet of ik het hun wel gun dan. en JA ik weet dat ik laat ben! maar ik ben ook al maanden bezig. en JA ik weet ook dat er zat mensen zijn die eerder kunnen, tja mazzel voor hun!
Jesses, meid, ik snap het nu nóg veel beter! Zo heb ik het ook aangepakt in 2003. En vorig jaar helemaal. Twee ronduit zo gezegd ‘shitjaren’ af sluiten d.m.v. een zomertje Frankrijken. Gewoon even iets radicaals doen. Terug naar je basis. Even volop leven en genieten, jouw ding doen in een totaal andere omgeving en de uitdaging aan gaan.
Ik hou echt mijn ogen en oren open maar het is zo moeilijk nu nog wat te vinden. Je weet zelf dat je al erg veel hebt geprobeerd en al vrij lang bezig bent (kijk de lengte van deze topic). Sjeetje.
Bij deze enkel even een berichtje om je een hart onder de riem steken!
En ik duim verder hoor, dat je alsnog wat vindt! Kan me voorstellen dat je SC geen kans meer geeft en het een beetje dubbel is. Enerzijds graag willen werken. Anderzijds niet bij een organisatie die je zo heeft behandeld.
Liefs,
Blue
Kzeg je alleen maar waar t op staat hoor… Hoef je niet zo te reageren, simpel figuur. Als je het allemaal al weet, zeur dan niet zo.
- Normaal gesproken val je mensen niet persoonlijk aan op een forum en weet je een ander met respect te behandelen.
- Als je op een topic reageert, lees em dan ook inhoudelijk, dan weet je wat zij allang heeft geprobeerd, wat er is misgegaan en wat ze zelf allang heeft uitgevonden.
- Waarom ‘simpel figuur’? Beetje jammer dat je haar zo noemt.
- Leef je een beetje in Carola in. Hoe lang is ze al op zoek en hoe graag wil ze werken? HEEL GRAAG!
Even iets om je op te wijzen want ik vind jouw reactie niet echt netjes en gegrond overkomen.
hoi nanda…
ik weet dat je mij zegt waar het op staat, maar dat besef ik mezelf ook goed. Mn antwoord was niet zo bedoeld hoor, als jij dat zo hebt opgevat, sorry daarvoor… en tja als ik zeur volgens jou dan mag jij dat vinden. simpel figuur… ? erg jammer hoor dat je dat zegt, ik ben alles behalve simpel :S
ik zal hier niet meer komen ’ zeuren ’ daaaaaaaag
heej blue!
ja ik wil dus graag weg als afsluiting van alles eigelijk. zodat ik als ik terug ben heerlijk met een schone lei kan beginnen. ja bij SC is het heel erg dubbel. ik zit er wel over te denken om me op de reservelijst te zetten bij eurocamp, dan maar schoonmaken… maakt me weinig uit. hun hebben me tenminste wel normaal/goed behandeld. want het is idd nu nog erg moeilijk om nu nog iets te vinden, helemaal met mijn startdatum ![]()
bedankt voor je lieve reactie, dat doet me goed!