Waar ga jij naar toe in Indonesie...?

kijk eens op www.go2indo.com!

• Dat hebben we al gedaan, want 8 posts naar boven stond dat ook al. Reklame voor je eigen site is prima, maar je moet het niet overdrijven*

Hi, hoe was het? Of ben je er nog? Ik wil daar ook heen in het na- of voorjaar. Ik zoek ook wat tps.
[EMAIL=“holende6@tlen.pl”]holende6@tlen.pl
Mvg Jorie

Wat zijn je plannen en waar wil je naar toe?

jammer ik miste een eiland en wel sulawesi. daar gaan wij ook nog naar toe

Ojej ik zie dat ik een verkeerd mailadres heb gegeven:
het goede is : [EMAIL=“holender6@hotmail.com”]holender6@hotmail.com
ik wil voornamelijk naar Bangka en Java, maar ik lees hier ook andere interessante bestemmingen.
Mvg Jorie

Het is al een oude peiling, maar heb Sulawesi er even bijgezet.

Ik ga naar java , naar mijn kampung halaman om mijn familie en vrienden te bezoeken.

X

Wij (mijn partner en ik) gaan 04 dec. via Jakarta naar Makassar dan 1 overnachting daarna door naar Manokwari in hotel Mansinam daar blijven we 14 dagen dan door via Sorong naar Jayapoera (Hollandia) daar boeken we hotel Swiss Bel voor 14 dagen en gaan 02 jan. 2012 weer naar huis
In alle twee de plaatsen Manok. en Holl. ben ik in 1960 tot 1962 al een keer geweest ,eens kijken of het heel erg is verandert

Mijn vriendin en ik zijn in 2008 voor het eerst in Indonesië geweest, het land van onze voorouders. We zijn op Bali geweest en verbleven in Segara Village, Sanur. Het was voor ons beide een onvergetelijke ervaring, voor het eerst in het land waar we al zoveel over hadden gehoord.

Volgend jaar zomer willen we een maand blijven. De eerste globale planning is: vanuit Jakarta naar Bandung, dan Yogyakarta. Ik wil daarna een kleine week naar Lombok om vervolgens op Bali lekker te chillen, lekker eten op het strand van Jimbaran bij zonsondergang…
We willen ook het minder platgelopen deel van Bali verkennen; het westen en het noorden.

Als ik erover schrijf begint t langzaam te kriebelen !

In Januari volgend jaar gaan we naar Sumatra | Java | Lombok … Kan nu al niet meer wachten zoveel zin heb ik erin en de tijd gaat me veel te langzaam!

In 2010 hebben we een rondreis gemaakt door Java en Bali: magisch! :wub: