Voor €358 naar Australië vliegen

hay,

zijn deze maatschappijen ook veilig? ik vindt t altijd een beetje eng zo goedkoop te vliegen

De vliegtuigmaatschappijen en hun toestellen in Azie zijn vaak veel beter dan de huidige Europese. Vlieg maar eens met Singapore Airlines! Heb Air Asia een paar keer gebruikt in mijn trip door Azie (Jakarta-Kuala Lumpur, KL-Chennai, Delhi-Bangkok) en dat is een zeer goede maatschappij, nooit klachten gehad!

En ik vlieg voor dat bedrag met qantas.

Hey,

Iemand tips voor vlucht naar australie rond 27 september tot 11 oktober (ongeveer) beste koop gevonden is tot nu toe ±1300 euro

maakt niet echt uit vanwaar vertrekken belgie,nederland,duitsland…
zou graag gold coast en cairns willen gaan.

weet iemand goedkoper vluchten?

thanks.

Is deze topic nog steeds courant? Wat zijn op dit moment voordelige opties om naar Australie te vliegen?

Kijk voor vluchten vanaf London en Dusseldorf naar Azie. En vanaf daar kijk je naar vluchten met http://www.airasia.com/ot/en/home.page

Voor 358 euroepies naar oz vliegen, dat blijkt me een giga sensatie.
Ik heb al de grootse moeite om het onder de 700 te houden, 800 lukt nog.

De eerste helft kon voor 500, maar ik wilde absoluut niet meer met thy vliegen. De laatste keer betekende gelijk nooit meer voor me.

is air asia betrouwbaar genoeg? Ik heb gehoord dat het niet waard is om die extra opties te kopen, geen eten, geen speciale premium extra’s etc
daarnaast pikte ik het gerucht op dat air asia het niet toestaat om je eigen fles met water aan boord te smokkelen (eten wellicht ook niet)
er komt nog van alles bij zoals kosten voor ruimbagage. Als je licht gaat, dan bespaar je. Zo niet dan gaat de prijs nog verder omhoog.
Ik heb wat bedenkingen bij de boekingspagina waar geregeld andere prijzen staan. Ik dacht wat te hebben en toen volgde een storing, waarna de nieuwe prijzen duurder uitvielen dan wat ik op een kladblok had gepland. Na het schoonvegen van cookies en malware in safemodus waren die nieuwe prijzen weg (??!!) Ik kreeg alleen ineens fouten met euro conversie waardoor de prijs lager uitviel, dat maar direct geboekt.
Er is een beperkt aantal keuzes als je multi-city wilt vliegen. KL-goldcoast en adelaide-KL kan om boekings- en creditcardkosten te besparen, maar bv adelaide-singapore is dan niet mogelijk.

Wat ik ook hoorde is dat air asia, in Kuala lumpur althans, op dit moment vanuit een andere terminal vertrekt (KLIA2). Sinds de maand mei van dit jaar vliegen zij vanaf een plek die twee kilometer verderop zit. Dit is te lopen, maar om daar te komen moet je de luchthaven verlaten en dus ook eerst langs de immigratie. Dat kost nog een uur extra als je direct doorvliegt, maar minder stress dan met de oude omstandigheden als ik dit goed heb begrepen. De oude LCCT zou vies zijn en druk door o.a. slechts één bodyscanner. Het zal mij benieuwen, je hoopt namelijk niet dat je met zo’n prijsvechter een vlucht naar Australie gaat missen en je reis direct in de soep loopt. Al is een vlucht van zeven uur reistijd van KL naar OZ natuurlijk niet duur.

Brett-Anderson, maar heb je een vraag?