Voor €358 naar Australië vliegen

Ik hoop voor je dat je dan redelijke vluchten kunt boeken. Je moet wel alle vluchten al hebben want met enkeltjes kom je de andere landen echt niet in.
en let goed op je bagage…bij Air Asia is volgens mij max 10 kilo geloof ik. dat is wel weinig.
Leuke reis!

Hey Larissa,

Dank je wel voor de informatie. Ik zal er op letten als ik tickets koop dat het gelijk een retourtje is dan. :so:

Is goed!!

Heel veel succes met het plannen van je reis!

bij emirates kun je ook goedkoop vliegen en dan vooral vanaf dusseldorf en londen is naar australie nog goedkoper.
en het voordeel vanaf londen is dat de prijs 1 jaar geldig is en vanaf DUS maar 2 mnd.

je kunt ook op heen en terug weg een stop maken. of heen vliegen naar een plaats en terug vanaf een andere plaats.

583 euro kost dan een retourtje perth.

Houd er wel rekening mee dat bij allemaal losse tickets de bagage niet doorgelabeld wordt naar de eindbestemming. Dit houdt dus in dat je op elke luchthaven je bagage van de band moet halen en opnieuw moet inchecken voor de volgende vlucht. Hierom moet je dus ook voldoende overstaptijd tussen alle vluchten aanhouden. Als er een vlucht te laat binnenkomt waardoor je je doorvlucht mist, heb je een probleem…aangezien het losse tickets zijn, is de maatschappij niet verplicht om je op de eerstvolgende vlucht te boeken…grote kans dat je een nieuw ticket moet kopen…

He Karin,

Ik heb even gekeken op de site van Fly Emirates en je moet dan wel in mei of juni weg en als je online besteld is de terugdatum maximaal 20 februari. Of is er een andere mogelijkheid om een ticket te kopen voor als je in september 2009 weg wilt en terug gaat in augustus 2010?

Groet Merijn

Hey,

De tickets voor mijn vriend en mij zijn geboekt hoor! We vliegen begin oktober vanaf dusseldorf weeze (een half uurtje rijden voor ons) naar londen, van londen naar kuala lumpur, van kuala lumpur naar singapore (waar we dan een paar dagen blijven) en dan naar darwin.
Al met al voor 350 euri de man.

De terugweg hebben we nog niet geboekt maar dat kunnen we doen zodra deze erop staan. En dan ook niet voor meer dan 400 euri. :stuck_out_tongue:
We gaan een half jaar, dus alle tijd om wat langer over de reis te doen!
Ik vind t een goede tip…

groetjes Suze

That’s the way…aha! aha!..I like it!

Goede reis! :vak01:

Hey Suzey,

Ik denk dat ik hetzelfde ga doen dan voor eind september. Eerst naar Bremen toe en vervolgens met Rayinair naar Londen en dan Kuala Lumpur - Singapore- Darwin. Hoeveel tijd hebben jullie genomen op Kuala Lumpur om over te stappen?

Groet Merijn

Hey,

In Londen hebben we een hele nacht. Ik denk dat we daar gewoon een hotelletje boeken. We komen daar s avonds om half 10 aan en vliegen de volgende ochtend om half 10.
In kuala lumpur komen we om 5.30 aan en we vliegen om 12.45 weer. Je kan iedere twee uur vliegen en het is maar 50 min. naar singapore maar we hebben er maar voldoende tijd tussen gepakt omdat je toch een lange vlucht hebt daarvoor.

groetjes Suze

wij vliegen voor 800 euro vanaf londen rechtstreeks naar australie… vindk t de moeite niet om voor die 500 te gaan tobben… want 800 vondk al n koopje;D

He,

Oke dan :nod:en heb je dan ook een rertourtje?

Je moet ook eerst nog naar London zien te komen, dat zijn ook weer kosten die je erbij moet rekenen. En ook op de tijd letten van hoe laat je aankomt en weer daar vandaan vertrek, anders kun je een soms een hele tijd op airport zitten, of een hotel boeken (kost ook niet niks).

En vergeet niet dat je bij low cost airline extra bagage bij moet betalen.
Wij hebben ook goedkope Emirates tickets,vanaf Gatwick.
Met Easyjet vliegen we daarnaartoe,je betaald dan 18 euro per koffer.

ja dat zat al bij me prijs in dat ticket naar londen… dat is maar 0,95ct met rian air;) incl. belastingen 40 euro voor retourtje…

verder hebben we vrienden in londen waar we 2 dagen slapen dus dat is geen probleem:)

bagage hoeven wij volgens mij niet voor bij te betalen aangezien ik niet hoop dat me rugzak zwaarder wordt als dat gewicht

Neem aan dat je hiermee de prijs in het hoogseizoen bedoelt ? In andere seizoenen kan je zeker goedkoper naar AU reizen, zonder losse tickets te hoeven kopen (waarbij geen overstapgarantie geldt, koffers elke keer opnieuw ophalen en inchecken etc etc).

Zo vlieg je bijvoorbeeld in juni al met BA/QF (British Airways & Qantas) voor ca 840 euro inclusief luchthavenbelasting naar Australie (Sydney).

Grt.

Dave

Bij Ryanair betaal je sowieso voor je ruimbagage…online kan je dit goedkoper doen dan op de luchthaven…

oja dat is waar, thnx voor de tip zal dat ook ff regelen, of is er een goedkopere manier om naar londen te komen waarbij je bagage wel inclusief is

Ik heb vanmorgen de tickets geboekt voor me vriend en mezelf naar Down Under. Eerst van Bremen naar Londen en dan van Londen naar Kuala Lumpur. In Kuala Lumpur verblijven we 10 dagen daarna door naar Singapore. Een paar dagen later naar Darwin. In totaal nog geen € 350 per persoon inclusief overnachting hotel op Londen Stansted.

Een goede tip dus.

hoi merijn,

waar heb jij je overnachting bij stansted geboekt? Ik heb voor mijn vriend en mij iets gevonden voor 50euri (samen) maar kan het nog cancellen, dus als jou optoe goedkoper is dan wil ik het graag weten!

Groetjes Suze